dimarts, 15 d’agost de 2006

El final de les vacances

Avui és el meu últim dia de les vacances d’estiu 2006. Demà tornaré a la crua realitat amb l’únic consol de que fins el 31 d’agost tenim jornada intensiva. Haig de reconeixer que en aquestes 3 setmanes de descans he aconseguit desconnectar completament. Els paisatges asturians i l’hospitalitat de la gent de Gijón ha ajudat. Bona terra i sobretot bona gent.

A partir de demà ... nou curs (la professió de al meva dona i la vinculació al món del bàsquet encara em fan pensar en termes de temporades i no d’anys naturals). En el terreny professional estem esperant amb impaciència el canvi de marca de la companyia (d’Amena a Orange) i sobretot el canvi d’estructura interna que això suposarà.

A partir la setmana que ve també engego un nou repte semi professional: L’AE Boet Mataró ha confiat en mi per portar la direcció esportiva per la temporada 06/07. Després de molts anys com a jugador a Valldemia i com a entrenador a Valldemia i a la Comissió, l’any passat vaig fitxar com a coordinador de l’escola de bàsquet de Boet i com a webmaster de la pàgina del club. Aquest any amb la marxa d’en Quim Prats com a coordinador general em toca a mi agafar el seu relleu. Em fa molta il·lusió poder col·laborar en la trajectòria ascendent que porta el club en les últimes temporades. Als que sou fans d’aquest món: no us perdeu el derbi Boet-Valdemia (14/1/07 i 26/5/07) en masculins i Boet-Argentona (22/10/07 i 4/3/07) en femenins.

En fi ... de nou a la crua realitat.

4 comentaris :

Oscar ha dit...

N'hi ha que les acaben i d'altres que encara no les han començat :)
Jo començo aquest divendres, tot i que només faré 2 setmanes.

En fi, benvingut al món real i molta sort en aquest nou curs, especialment amb el repte del Boet. Molta sort!

Sergi P. ha dit...

Sempre he anat una mica despistat amb això dels clubs de bàsquet a Mataró... Si ho tinc ben entès, la UE és (o era) el més potent, oi? Després, a quin nivell estan Valldemia i Boet, més o menys similar? Hi ha algun altre club a Mataró?

Algú em podria fer una analogia futbolística (qui és Bar$a, Espanyol, Nàstic...) o semblant?

Dani Rambla ha dit...

UE Mataró: sènior masculí a lliga EBA (recuperada als despatxos després de baixar l'any passat) i sènior femení a LF2. Entre 16 i 20 equips de base (junior m., cadet m. i junior f. a preferent).

AE Boet Mataró: sènior masc. i femení a 2a Catalana. El masculí porta dos ascensos seguits des de territorial. Entre 12 y 14 equips de base (cadet f. a preferent).

CE Valldemia: sènior masc. a 2a catalana des de fa 1000 anys. No tenen secció femenina. Entre 10 i 12 equips de base. Cap equip a preferent.

Oscar ha dit...

Sergi, l'UE Mataró va ser el resultat (fa anys) de la fusió entre el CB Mataró (on jugava jo quan era jove) i el Centre Catòlic (la Gàbia), aquells que et queien tant bé.
La fusió va ser com ajuntar Bar$a i Espanyol...

Per cert, amb en Dani al capdavant aviat veurem el Boet a LEB... ja et veig a Estats Units fent d'scoutting.