dijous, 7 de setembre de 2006

Esteu preparats per les OMV?

Després de molts anys de parlar-ne ja tenim aquí els Operadors Mòbils Virtuals. France Telecom España (amena) ha estat la primera en anunciar un acord amb una OMV. Es tracta de The Phone House, la cadena de botigues de telèfons. I sembla que en qüestió de setmanes es podria anunciar una cord similar amb Carrefour i un altre entre Movistar i El Corte Inglés.

Un OMV no és res més que un empresa que es presenta al mercat com un operador de telefonia més, però sense comptar amb una xarxa pròpia. Per donar servei als seus clients lloga la xarxa d’algun dels operadors reals. Per als operadors reals això suposa una competència més en el mercat però també és una manera molt interessant de rentabilitzar les inversions fetes en infraestructures.

Esteu preparats per a Carrefour Movile, MoviCor o TPH móviles? Em temo que abans de Nadal ja començaran a bombardejar-nos amb promocions. I si a això li afegim la imminent campanya de canvi de marca d’Amena a Orange, ens esperen uns mesos d’anuncis de telecos “hasta en la sopa”. En pocs mesos podem passar de 3 operadors mòbils a 6 o 7 (si xfera es decideix a sortir) amb el conseqüent augment de la competència que hauria d’anar acompanyat, en teoria, d’avantatges per als clients.

Us deixo un parell de links per si voleu veure algun anunci d’Orange a altres països:

Anunci peix
Anunci future

3 comentaris :

Puji ha dit...

A mi el que em sembla és que ni competència ni hòsties. Aprofiten qualsevol avenç tecnològic per seguir apujant-nos les factures. Darrera l'aparent competència hi ha pactes per seguir-nos exprimint. Crec que jo tornaré al tam tam o als senyals de fum, que almenys la contaminació atmosfèrica o acústica són més conegudes que l'electromagnètica.

Oscar ha dit...

Collons Dani, els teus posts cada dia tenen més nivell!

Jo soc bastant "vago" en això de les promocions. Sempre he estat de Movistar perquè mai m'he preocupat de llegir el que m'oferien Amena i Vodafone. Sempre he estat de Telefónica, perquè em costa molt intentar fer el salt a Ono o Tele2. Etcètera, etcètera.

Això sí, lo de les campanyes publicitàries m'omplen molt els collons...

Dani Rambla ha dit...

Has vist la nova promoció que fa Movistar? La que et fan un 2x1 per anar al cine els dimarts? Doncs es un producte que Orange ofereix fa temps a França... sembla que no volen que els pilli el toro.