dimarts, 5 de setembre de 2006

Widgets

Heu sentit a parlar dels Windows Gadgets? Es tracta bàsicament de petits programes que estan constantment en execució, que generalment ocupen un apart molt petita de l’escriptori i que tenen un funcionalitat molt concreta.

A la foto podeu veure el meu escriptori amb 4 widgets corrent :

- A baix a la dreta el temps a Barcelona
- A dalt un rellotge molt fashion
- Al mig a la dreta una finestra que em va mostrant imatges de flickr.com que continguin el tag “musica”
- Al centre podeu veure una aplicació que permet treballar i fer càlculs amb adreces IP

N’hi ha una pila, alguns realment inútils. Per començar us recomano que aneu a Yahoo! Widgets i descarregueu el motor que permet utilitzar-los. Per defecte venen instal·lats dos o tres widgets sencillets.

Ja em direu que us sembla


2 comentaris :

Puji ha dit...

A casa tinc una connexió analògica que fot cagar i a la feina tinc el PC capat i no hi puc instal·lar res, així que m'hauré d'esperar per provar-ho, però sembla interessant...

Oscar ha dit...

A mi aquestes pijades no em van, sincerament.