dimarts, 3 d’octubre de 2006

El notari de Mas

Mas ha decidit que anirà a cal notari a deixar constància de les seves promeses electorals. Entre les quals ell destaca que el dia 2 de novembre dintre dels MasMenú* no hi haurà el MasPiqué. A partir d’aquí tots els seus compis de campanya han començat a opinar sobre el significat d’aquest gest.

Jo personalment no acabo de trobar-li el sentit. L’únic que podrà fer el notari és donar fe del que digui Mas al seu despatx, res més. Que un notari certifiqui que Mas a dit A o B de què serveix? Les hemeroteques ja fan aquesta funció. El notari no es cap garantia de Mas compleixi el que ha dit sinó senzillament garantirà que ho va dir.

Que voleu que us digui, em sembla una fantochada (naranja o limon)

*El joc de paraules no és meu, el va publicar l’Avui el diumenge.

6 comentaris :

David Codina Riqué ha dit...

Tornar a fer creïbles les promeses que els mateixos polítics han descredibilitzat.
Com que tothom promet "l'oro i el moro" i ningú no fot res... jo ho prometo davant de notari perquè sigui més verídic. És un bon intent sempre que sigui veritat.
I dic més. Tot el que faci qualsevol partit per demostrar que no pactarà amb el PP em sembla de collons!

Edu ha dit...

Suposo que fart i refart de prometre que no pactarà amb el PP ha arribat a aquest punt de tindre de declarar davant notari !!! Crec que les coses a 15 dies per la campanya electoral està quedant força clar quina és la nineta dels ulls d'en Mas !!

kanuddao's ha dit...

No em barrufa el PSC, però reconec que en Monti va estar sembrat quan sobre el que comentes va dir: "a mi no em fa falta anar al notari per demostrar que no pactaré amb el PP".

Puji ha dit...

També podria certificar el que va pactar amb Zapatero a canvi de passar-se pel cul el President de la Generalitat i el Parlament de Catalunya.
Em fa molta pena que el paio que ens va vendre a MadriT per un plat de llenties sigui l'únic candidat amb una mica de cara i ulls. Fa molta falta un mica d'aire fresc i cares noves i joves a la política catalana, no trobeu?

Dani Rambla ha dit...

Llàstima que per entrar a la política t'hagis de fer d'un partit polític.

Puji ha dit...

Ben vist, Dani.