dimecres, 4 d’octubre de 2006

Necessiteu alguna cosa de Madrid?

Demà estaré a la capital de l’estat. La meva “nova” empresa ens convida a tots els empleats a una mega festa amb motiu del llançament de la nova marca Orange. No han reparat en despeses ... avions, hotels, etc.. corre fins hi tot el rumor de que sortejaran 15 Minis entre els empleats. Vaja, un dispendi. Ho comento per si algú té interès en que li porti enganxines, xapes o centres de taula amb motius Orange per que em temo que serà el màxim que podré rapinyar.

Per cert JJ, encara estàs a temps d’abandonar el vaixell vermell ... segons els nostres Capos us queden dos telediaris ...

12 comentaris :

Gerard Agudo ha dit...

Deixa en JJ que sigui Rojo!! ja ja

Jo si fos mostassa unes estovalles per casa m'anirien bé.

Per cert espero que orange retiri l'amenaça que té contra la meva nòvia de possar-la en els impagats per haver-li donat d'alta una adsl que ella no va sol.licitar amb wanadoo. Comenta-ho per allà a veure si pots fer algo. je je

Puji ha dit...

Doncs mira, m'aniria bé un pack combinat de fixe, dos mòbils i adsl, com qui no vol la cosa.

Volem una foto teva banyant-te a la siveles.

Edu ha dit...

Homeee !!! posats a demanar rapinya un mobil d'aquests d'últimíssima generació per fer els post via mobil !!

Oscar ha dit...

A mi porta'm un Mini.

Nyenyo ha dit...

Podries aprofitar i portar-nos un escó del Palau de Congressos, no?

I no cal que em portis res, però si pots, un bocatacalamares a la meva salut t'el podries menjar, jeje

Vagi bé a los Madriles i ja ens explicaràs que tal l'experiència corporativa.

Dani Rambla ha dit...

Oido cocina !

Òscar: el mini el vols de formatge o de clamares?

Edu: en casa del herrero, cuchillo de palo.

Puji: en el teu cas casi que et tiro cable des de l'oficina directament a casa teva. Si has de fer alguna trucada internacional passa pel carrer Avila.

Gerard: els temas jurídics no els toco, però estic disposat a acompanyar-te a Wad-Ras quan els mosson la vinguin a buscar.

Dani Rambla ha dit...

Nyenyo: si veig a ZP li dono records de part teva?

Núria ha dit...

Quina sort anar a los Madriles! amb lo que m'agrada viatjar a l'estranger!
Els hi dones records de part de la Núria. Ja saben qui sóc, tinc pendent de pagar una factura a Wanadoo.

David Codina Riqué ha dit...

M'apunto amb l'Òscar amb el tema del Mini... I l'escó d'en Nyenyo també (aquest, però, que sigui del PP, així els anem fotent fora mica en mica!).

Visca el centralisme de les empreses. Tots cap a Madriz!!!

Oriol ha dit...

Dani una altra copa del Rei a poder ser, que hi tenim lloc. I si el Ronaldo està gordu i no el volen el permutem pel Rifle pandiani i tothom content.

Oscar ha dit...

Dani, el mini de "tortilla española".

Oriol, t'has plantejat oferir-te al Dani Chanches Llibre com a director esportiu?

David Codina Riqué ha dit...

M'han comentat que en Dani ha tornat afònic després de les intenssísimes 24 hores "de treball" a Madriz... La festa es va assemblar a aquella de l'Hotel Arts de les carreres de cotxes??? Juas!