dissabte, 7 d’octubre de 2006

Tinc un Mini nou! [*]

[*]: Típic titular sensacionalista per atraure lectors. El titular correcte seria: Tinc un mini pin nou.

Era d’esperar, el tema del sorteig dels 15 Minis a la festa de presentació de la marca va ser un bluf. El clàssic rumor corporatiu. Res de sortejos. L’únic que ens van regalar va ser un pin a mode d’insígnia d’or, brillants i diamants de la companyia. Però aquest no va ser l’únic rumor, una cop a Madrid els nostres companys ens asseguraven que al llarg del dia s’havia sentit que vindria a actuar a la festa Amaral ... hores més tard el rumor es desmentia i agafava força la hipòtesi d’una actuació de Paulina Rubio telonejada pels Red Hot Chili Peppers. Bé, ja us ho podeu imaginar, molta gent, moltes ‘rises’, saludar vells companys que veus de festa en festa, canapès escassos, discursos llargs, barra lliure, dormir poc i a otra cosa mariposa.

Destacar dues coses d’aquesta meva última visita a Madrid:

1. Vaig passar per la T4 de Barajas, una mena d’imitació del Charles de Gaulle de Paris. A més a més, entre el que et passes rodant per la pista i el que després has de caminar per la terminal fins agafar el taxi fas un percentatge significatiu del viatge Barcelona-Madrid per terra.

2. Vaig creuar per UN PEATGE !!!! Per sortir de la T4 la via més ràpida és una autopista de peatge.... 1’55 euros !!! Haig de dir-vos que l’autopista estava deserta, pràcticament només taxis que venien de Barajas.

4 comentaris :

Oscar ha dit...

A mi la T4 m'agrada molt. És un clar reflex de les balances fiscals Catalunya-Madrid. Lo de caminar fins als taxis ja és una altra cosa.

La (mini) autopista de peatge sempre està deserta. Jo hi hauré passat una dotzena de vegades i sempre està buida. Amb un tràfic així dona gust pagar peatge, de fet, sí que és una autèntica via ràpida.

PD: Espero ansiosament el meu mini de tortilla espanyola promès.

Oriol ha dit...

Sensacional la comparació de la T4 amb el Charles de Gaulle de París. No he estat ni a una ni a l'altre.
Sóc un provincià!!

Puji ha dit...

Un peatge? A Madrid? Vols dir? Però si la Espe va dir que la gente allí no està acostumbrada!
De debó et vas creure lo del mini? Il·lús! Al final qui va actuar? Carmen de Mairena o La Terreomoto de Alcorcón?

Oscar ha dit...

El dia que van inaugurar l'autopista de peatge que va a la T4 de Madrid, en Buenafuente va fer un monòleg al seu programa on parodiava un madrilenyu arribant al peatge i quedant garratibat per la barrera que hi havia al seu davant.

Va ser un dels monòlegs que més recordo.