dimecres, 8 de novembre de 2006

El meme dels nasos

Personalment penso que aquestes coses venen a ser el mateix que les típiques cadenes de Powerpoints amb mascotes amb ulleres de sol o bebitos encantadors que et desitgen el millor del món per a tu i per als teus. Em fa bastanta ràbia cada vegada que en rebo un i evidentment no el transmeto. Aquestes cadenes estarien al nivell de la Carta de la Peseta del Padre Ataulfo Remi.

En aquesta cas, pel respecte que em mereix la font des d’on m’arriba el meme el faré, però em reservo el dret a no enxufar-li a ningú.

01.- Nom/nick: Dani R.

03.- Data de naixement: 15 de gener de 1977
05.- Tatuatges: Cap.
06.- Estàs enamorat, o ho has estat alguna vegada? Sí.
07.- Has viatjat a un altre país? Sí: França, Andorra, Anglaterra, Escòcia, Costa Rica, Euskadi.
09.- Has patit alguna fractura? No
10.- Salsitxes o hamburgueses? Hamburgueses.
11.- Pepsi o Coca Cola? Les dues.
12.- Cervesa o vi? Cervesa més que el vi.
13.- El got, meitat ple, o meitat buit? Segons com estigui, entre el 50 i el 60% de la seva capacitat podem dir que esta mig ple. Entre el 50 i el 40% de la seva capacitat podríem dir que està mig buit.
14.- Número de sabates? 43.
15.- Número preferit? 13.
16.- Supersticions? No
17.- Estil de música que acostumes a escoltar? Rock.
18.- Cançó que escoltes ara (o la darrera que has escoltat)? Fast Car de Tracy Chapman
19.- Flor predilecta? Roses vermelles
20.- Disney o Warner BROS? Em quedo amb lo millor de cada casa
21.- Restaurant Fast Food preferit? NS/NC.
22.- Darrera visita a l’hospital? Trista
23.- Color preferit? No en tinc.
24.- Com et veus d’aquí a deu anys? Més savi
25.- Qui t´ha passat el meme? En Puji de la Cullerada
26.- Qui, de tots els teus amics viu més lluny?.En tinc algun que viu a un altre món.
27.- El millor de trobar una il·lusió?
28.- Què canviaries de la teva vida? Haver nascut 10 anys abans per haver viscut els 80 intensament.
29.- CD preferit? Dire Straits, de dIRE sTRAITS.
30.- Millor sentiment? Amistat
31.- Primer pensament quan et despertes? I don’t like Mondays
32.- Les tempestes, t´agraden o t´espanten? M’agraden.
33.- Si poguèssis ser una altra persona, qui seríes? Han Solo
34.- Una cosa que sempre portes posada? L’anell
35.- Que hi ha a les parets de l´habitació on et trobes ara? Un pila de gent teclejant al seu ordinador o parlant per telefon + un potus de plàstic.
36.- Què hi ha sota el teu llit? El terra .
37.- Escriu alguna cosa a la persona que t´ha passat el meme: Llarga vida i prosperitat
38.- Què és el que mai faries a una persona? Condemnar-la a la pena de mort (ni que fos Sadam)
39.- Esport predilecte? El bàsquet.
40.- Tímid, o extrovertit? De tímid a extrovertit en creixement exponencial
41.- Què t´agrada que et regalin? De tot.
42.- Què és el que menys t´agrada del teu cos? Que em creixi pel a la cara. Em ralla bastant haver-me d’afaitar
43.- T´agrada llegir? Sí.
44.- Quins idiomes domines? El català i el castellà. I estic millorant el meu anglès gracies a en Nick.
45.- El teu passatemps preferit? Segurament internet i el cinema
46.- Platja o muntanya? Piscina? Piscina no.
47.- Equip de fútbol? FCB.
48.- A qui assignes aquest meme? VOID