diumenge, 19 de novembre de 2006

Home anunci

L’altra dia vam rebre a casa l’últim catàleg de la cadena d’electrodomèstics MediaMarkt. Com la majoria d’aquests catàlegs, estan bé per fer-hi una ullada i veure quin és l’últim gadget que pretenen que et compris perquè està tirat de preu. Com sempre que arriba un em disposo a desplegar-lo ... un, dos, tres doplegs ... redeu ! Sort que estava la sofà de casa i no en mig de la plaça Santa Anna. Les dimensions del paperot són, al meu entendre, descomunals!

L’esperit científico-tecnócrata em pot i no puc evitar aixecar-me per anar a buscar una cinta mètrica. Estenc el mastodòntic prospecte publicitari al terra del menjador i em disposo a mesurar: 120x80 cm o el que és el mateix 0,96 metres quadrats. Jaaarl! Gaire bé un metre quadrat de publicitat. Evidentment la ment va ràpida: això és la hòstia, blog, post friki que t’hi cagues ... fes-li una foto comparativa... amb què? ... cap a la llibreria del despatx .... La República? ... toma geroma pastillas de goma ... tira milles nen.

PD.: imagineu repartir aquesta publicitat a l’entrada de l’estació de rodalies de Plaça Catalunya i que la gent es poses a fullejar el paperot a dins els vagons a hora punta. Tremendo mosaic.

6 comentaris :

Puji ha dit...

Suposo que la publicitat era per les dues bandes, així que 1,92 m2.

Acaben d'obrir un enorme MM d'aquests prop de casa i confesso que ja hi he fet les primeres compres.

Oriol ha dit...

Companys, jo he tingut problemes quan he necessitat la garantia d'aquests articles.
2,00 m2 a Plaça Catalunya dius, uns 24.000 €. Tens a les teves mans 24.000€.

Gerard Agudo ha dit...

Ja ja ja Oriol.

A mi em preocupa que ho comparis amb la República, Dani. Llibre que per cert tb està en la meva estanteria.?¿

Dani Rambla ha dit...

Oriol: Gran reflexió. Tot hi que el que tinc a les meves mans 24000 HIPOTÈTICS euros (per lo de hiopòtesi i per lo de hipoteca).

Gerar: no sé quin magnetisme platònic em va fer agafar aquest llibre.

Mikel ha dit...

ostres , veig que la publi nomes esta en Catala?? Carai en Montilla...aixo es merit del tripartit no? jujasujsausj

Charlie Hi-Hat ha dit...

ei Mikel! Em sembla que la publicitat de Mediamarkt sempre ha estat en català!
Per cert, sí, és enorme, però a mi m'encanta. És el primer que llegeixo quan compro el diari, tot somniant el dia en que em podré comprar tot el que vulgui :P (de moment, m'he de conformar amb Home Cinema's de 100€ :s)