diumenge, 5 de novembre de 2006

Ja no voto més

ERC farà president a MakerNofler-Montilla (un home que no sap parlar en públic, ni en la seva pròpia llengua, el castellà).

El partit que ha obtingut més recolzament a les urnes ha ofert a ERC la meitat de les conselleries i la conselleria primera però ells prefereixen reeditar un govern del que van ser expulsats fa escassos mesos. Una fórmula que no ens ha durat ni 3 anys.

Que li direm als nostres nets quan descobreixin que va haver un període entre el 1999 i el 2010 en que els partits nacionals sumaven i no van ser capaços de formar govern en cap de les 3 ocasions?

Resumint:
Una altra legislatura perduda.
Eleccions anticipades al 2009.
Abstenció del 60% les properes eleccions.
Pujada de 60.000 a 100.000 bots en blanc.
Gent fent cua les seus d’ERC per tornar carnets.
Ressorgiment d’algun partit independentista extremista (a l’estil de C’s però a l’extrem oposat)
Els C’s ja es freguen les mans sabent tot el bot espanyolista que recolliran del PSC.

Ara mateix sóc molt pessimista respecte a la direcció política que pren el meu país.

[mentre escric això ha marcat l’Espanyol. Collons !]

10 comentaris :

Mikel ha dit...

tant donar pel cul amb expulsions , eleccions anticipades i osties en vinagre per acavar igual que estavem....si es que...

Oscar ha dit...

Avui és un dia trist per doble motiu: Tripartit 2.0 i l'Espanyol torna a empatar...

Puji ha dit...

Calma, calma. Com no em canso de dir, el més dolent d'això és que Montilla serà presi, la resta pot anar millor que l'última vegada...(de ilusióng también es viu, repitu)

Oriol ha dit...

Dani, a les hores que jugui l'espanyol no paris d'escriure,si us plauuuuuu (amb veu de Saura)

David Codina Riqué ha dit...

AVUI A LES 22:00 HORES, CASSOLADA CONTRA EL TRIPARTIT.

És indignant, profundament indignant. Estic completament amb tu!
Et remeto al meu blog perquè llegeixis els meus pensaments.

Dani Rambla ha dit...

Ahir a la 1 vaig rebre un SMS d'una calçotada contra el Tripa.

Txell ha dit...

Jo vaig pensar el mateix que tu, Dani.
Que voti Rita a partir d'ara!
Però avui en fred, ja ho veig diferent. A votar cal anar-hi, encara que sigui als antitaurins.
QUe n'aprenguin!

Gerard Agudo ha dit...

A mi em queda un xic d'esperança. A vegades penso que sóc massa optimista.

kanuddao's ha dit...

Joder com esteu! quin pessimisme. Jo he votat ERC i no estic tant decebut! No pot ser que us hagi sorprès tant... i CiU tampoc són les germanetes de la caritat, així que potser s'han decantat pel tripartit per desconfiança, vés a saber. Ens agradarà més o menys però així és la democràcia i cal respectar totes les possibilitats permeses, no? Parlo per mi, tot apunta a un Tripartit 2.0 i aquest serà el meu govern. Tant legítim com hagués estat un altre encapçalat per CiU.

Oscar ha dit...

Està clar que la realitat sempre supera la ficció. No volies caldo? Doncs dues tasses?

Toma TRIPARTITO i tots contents. El PSOE perquè manarà l'"españolista" Muntiya i el PP perquè Carod tornarà al Govern.

España contenta. Catalunya trista.