dilluns, 27 de novembre de 2006

M'ha agradat, no m'ha agradat

La falta de temps en fa escriure de manera sintètica i al més pur estil Xavier Bosch:

M’ha agradat: L’article de Màrius Serra sobre el Nivell S de català de Montilla, que reprodueix Charlie Hi-Hat.

M’ha agradat: La treva per sorpresa entre Israel i Palestina. Durarà?

M’ha agradat: La decisió de Nokia d’incorporar el Català als seus nous models. A més a més ho fa per raons comercials i no per obligació legal.

No m’ha agradat: que un esportista perdi la vida practicant el seu esport. En Pau descasis Isaac.

M’ha agradat: La resposta que va donar el President Montilla als atacs que PP i C’s van fer de la llei de política lingüista.

M’ha agradat: EL GOL

No m’ha agradat: que es ventilin a Luís César (llegiu la reflexió de la Cullerada)

No m’ha agradat: l’enrocament de Mas i Felip Puig. Senyors, hauriem d’anar assumint la realitat i deixar de dir tonteries.

No m’ha agradat: Com la policia de NY ha acribillat a un home negre i desarmat que no havia comes cap delicte.

Un web interessant: WatZatSong

permet de trobar el títol d'una cançó sempre que hom en sàpiga xiular la tornada o la melodia. Aquesta primera pista, convenientment enregistrada a la pàgina, els altres internautes poden sentir-la i facilitar-ne el títol, si el saben, i l'autor. A més de potenciar la descoberta i l'intercanvi de coneixements musicals a partir de l'ajuda mútua dels seus membres, WatZatSong també permet als qui dominen el terreny musical de posar-se a prova.

7 comentaris :

Puji ha dit...

M'ha agradat el teu post, perquè estic d'acord en tot

No m'ha agradat els pericos, que diuen que EL GOL va ser xurra. El que sí que és xurra és que ells segueixin a primera.

Dani Rambla ha dit...

Els gols que marquen ells si que són de xurra

Gerard Agudo ha dit...

M'ha agradat veure un article de Weirdo a una revisteta d'aquestes gratuïtes d'actes de Mataró mentre sopava a La Lluna.

Dani Rambla ha dit...

Grande! Us esperema tots divendres a La Negra Flor

Oriol ha dit...

m'ha agradat - el blog
m'ha agradat - com us piqueu per lo del Ronaldinho perquè en el fons sabeu que no ha estat un gol tan increible.
no m'ha agradat - que Mataró sigui tan lluny de Palamós

Dani Rambla ha dit...

Oriol, ho he mirat al mapa i és tot baixada!

Oriol ha dit...

jajajaajaj, tens raó. clar que mirat al plano estan a "tiro de piedra".