dimecres, 15 de novembre de 2006

Un Gallardón per Reis

El meu post d’ahir va se premonitori. S’han “sepillat” al cap de Rodalies de Barcelona (Josep Manau). Us recomano la portada de El Periódico i els articles que hi dedica a la edició d’avui.

Per a més ‘inri’ ahir van visitar-nos a la feina una gent de Ericsson Madrid i a l’hora de dinar va sortir el tema de les obres de està fent Gallardon a la M-30. Pos aquesta gent ens explicava que les obres evidentment son un caos però que quan acabin tindran unes connexions de la ostia i que de moment com que el Metro y el “tren ligero” (jarrrl ¿?) funcionen molt bé pos la gent s’apanya. Ah ! no us ho perdeu, el comentari del dia: “Lo que no me parece demasiado óptimo es que estén desdoblando todas las carreteras radiales gratuitas con autopistas de peaje. Al final las de peaje no las usa nadie y todo el mundo sigue usando las nacionales de toda la vida”. Us ho podeu imaginar, nosaltres posant cares de circumstància i pensant: per Reis jo també vull un Gallardón.

4 comentaris :

Puji ha dit...

Jo ja fa temps que dic que PP i PSOE han de fer un canvi de cromos. Canviem Gallardón per Bono. Pobrets, els dos estan mal col·locats.

Oriol ha dit...

Dani, espero no ser mai el centre de les teves ires, sino tinc el futur mooooolllltlttt negre.

Gerard Agudo ha dit...

Jo vull que posis una foto de Mourinho que se'l carreguin també.

Tondo Rotondo ha dit...

Això dels trens flipes... Però encara la cosa s'accentua a la Ribera d'ebre, on lo normal és una mitjana de 30 minuts de retard. I dic mitjana. Tot plegat és patètic, ara bé vaig riure molt amb el tall de veu de Rac 1 al ´responsable´de la renfe