dijous, 21 de desembre de 2006

Meme i altri

Bé, després d’uns quant dies sense escriure m’he decidit a posar-hi de nou. Gracies al meme123 que m’ha pasta en Kanu m’he hagut de posar les piles.

Anem pel tema: llibre que estic llegint ara mateix 1984 de George Orwell (traducció de Lluís-Anton Baulenas), pàgina 123 (vaig per la 110, espero que no la liem), cinquena frase.

Va tornar-se previnguda i vigilant.

Aquest meme té això, que pots anar a petar a una frase que per si sola no digui res, però si heu llegit o algun dia llegiu 1984 veureu com és molt definitòria de l’obra.

Passo el meme 123 a en David del COMPTEcorrent, perdó del CONTRAcorrent

Ja que hi soc fem una ràpid m’ha agradat, no m’ha agradat.

M’ha agradat la panera de Nadal d’aquest any de la feina. Després de 6 anys a la casa per fi una panera amb paletilla ibèrica! Cop de mall a les paneres farcides de Ferreros Roché, torró Suchard i llaunes de préssec en almívar. Una paletilla i dos ampolles de riojilla, fot-li!

No m’ha agradat que un cambré espavilat vingut a més gracies al totxo munti una companyia aèria (Air Madrid) com qui obre un quiosc per vendre pipes i després tanqui la barraca quan no sap que fer amb el negoci.

M’ha agradat com els pericus treuen pit veient que el Barça ha perdut la Toyota Cup i ara ells van a tope a la lliga. Tot el dia parlant i comparant-se amb el gran equip de la ciutat. ¿La copa aquesta la juguen els desens classificats de la lliga o els campions d’Europa?

No m’ha agradat patir el síndrome “no he currat durant tot l’any i ara hauríem de salvar els objectius del 2006 en lo que queda de mes ... això ho necessito per ahir” que li ha entrat a tota la colla de directors, gerents i gerentets que tinc per sobre a la feina. Aneu a cagar home, ara no vingueu amb preses que és Nadal.

M’ha agradat l’article de Forges que reprodueix l’Edu al seu blog


9 comentaris :

Puji ha dit...

Mmmm, Orwell. és un autor que tinc pendent.

Afortunats els que teniu lot!

Charlie Hi-Hat ha dit...

Bon Nadal Dani!

http://www.elfyourself.com/?userid=81826ea9051da56c4275981G06122200

Oriol ha dit...

Dani, passa Bones Festes.
Per cert, no pots posar al mateix sac el Ferrero-Rocher i el prèssec amb almivar, no fotis!!!

Edu ha dit...

Bones festes Dani !!!

Gerard Agudo ha dit...

Bones Festes Dani!
Gaudeix de la panera fins l'última gota ja que allà estan els teus incentiu, variables i totes aquestes mandangues!

David Codina Riqué ha dit...

Bon Nadal i bones festes (algunes de les quals comparirem junts!)... Ah! i gràcies pel regalet del meme123, serà el proper post!!!

Dani Rambla ha dit...

Bones festes a tots.

P.D.: Cop de mall als Ferrero-Rocher

Dani Gadea ha dit...

Per lot de Nadal, un d'un cole que jo em sé... i aquest any no hi ha vi de missa.
Bon Nadal a tota la família!

Ramon B. ha dit...

Bon Nadal