dimecres, 17 de gener de 2007

Pesats amb el Carreras!

Quan t’assabentes que el Josep Carreras es va colar al Liceu la primera vegada que va a anar a sentir opera et pot fer més o menys gracia. D’entrada no és una dada que pugui decantar el sentit de la teva vida, ni resoldre aquell conflicte que tens amb el cosí de Manlleu amb el que no et parles des dels 6 anys quan a ell, el Tió, li va dur una Tortuga Ninja articulada i a tu només un jersei de coll alt perquè la teva tieta i ta mare no es van entendre a l’hora de quedar entesos per comprar els regals dels més petits. En el fons no es culpa ni del teu cosí ni dels Josep Carreras, però quant en menys de 45 minuts el payo t’interromp 4 vegades el sopar per dir-te “ara ho puc confessar, em vaig colar” el culparies de la mala lluna del tiet Ramon que mai no et va deixar tocar la seva col•lecció de discos, del mal gust de l’arquitecte de la torre Agbar i de la fam al món. Sr. Carreras: me la bufa que vostè es colés al Liceu amb son pare! Ja es pot fotre la col•lecció de CDs de La Vanguardia on li càpiguen, deixi’ns sopar tranquiiiilllsssss!

Collons. Sinó buidava el pap rebentava i anar a dormir amb aquesta angoixa no era plan que després comences a donar voltes al llit i veus les 12, la 1... i llavors encara et poses més nerviós perquè comences a fer càlculs i dius collons les 2! Si fins hi tot en Basté ja deu estar dormint! Només falten 5 hores per que soni el despertador ... va a dormir ràpid que demà no es diumenge. I mitja volta més i tu amb el careto del Carreras al coco veient com diu: “la primera vegada que vaig anar a un Alcampo vaig obrir una bossa de Doritos i me la vaig fotre tota abans de passar per caixa! Grrrrr! Sóc un tio super radicaaaalll! Pillat els CDs de La Vanguaaaaaaardia o cada nit m’apareixeré en somins!” [tot això llegit amb veu d’ultratomba]

I ja està, és per això que abans d’anar a dormir volia postejar. Com diu la dita: “qui posteja, els seus mals espanta”.

6 comentaris :

Oriol ha dit...

Dani? torna dani, torna! Mals esperit fugiu del meu amic!! Espero no tenir mals sons jo aquesta nit amb el Carreras...

Puji ha dit...

Tens raó tiu! Entre el Carreras colant-se al Liceu i el Santamaria que em fa la competència amb els cullerots, començo a estar fins els ous de La Vanguardia.

Al Carreras i al Santamaria (i a La Vanguardia) Cop de mall!!

David Codina Riqué ha dit...

Esteu fatal, fatal, fatal!!!!
Per un moment m'he pensat que vivies en un món parapsicològic alternatiu

kanuddao's ha dit...

jeje, doncs un també té les seves obsessions i per culpa teva acabo de veure en Carreras sotmeten-se al polígrafo:
-Envía 'politono ópera' al 55..-"¿se coló usted, Sr. Carreras, en el Liceo de Barcelona con su padre?". El Sr. Carreras ha contestado "Sí". Y el polígrafo determina que...
"-Amabelis, el portugués que controla el cotarro- Dise la verdad".

Charlie Hi-Hat ha dit...

juasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuasjuas boníssim!!! jausjausjasjausjausjasu

Candela ha dit...

¿T'he explicat mai que el Carreras és va colar al Liceu..?jajaj. Espero que hagis dormit bé.