dilluns, 5 de febrer de 2007

6 nacions

En un dies en que el futbol ens mostra la seva pitjor cara (parlo del fets de Sicília, no del joc del Madrid) us vull parlar un d’altre esport: el Rugby.

Dissabte va començar el torneig de tornejos. No es que em consideri un gran amant d’aquest esport però cada vegada que en sento a parlar em corrou una enveja sana al veure com funciona tot l’entorn que rodeja al Rugby.

És probablement l’esport més agressiu dins del camp però a la vegada un dels més nobles fora d‘ell. Conceptes com “el tercer temps” o tornejos com el 6 nacions ho demostren. Segur que si aquest dies passeu per alguna taberna irlandesa, de les que abunden a Barcelona, veureu una pila d’homes forçuts compartint cervesa i passió per l’esport i animant la seva Nació (que no sempre ha de coincidir amb l’Estat que els dona el passaport).

Go Scotland, Go!

7 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Visca Flandes!!!
ai no, que no juga.

Gerard Agudo ha dit...

Ahir vaig veure un resum! Flipo amb el pavo aquest anglès considerat el millor jugador del món que portava tres anys sense jugar. Ahir va tornar i ell solet va derrotar a Escòcia.

El senyor Wilkinson és una màquina.

Charlie Hi-Hat ha dit...

...d'afaitar.

Puji ha dit...

Òstia Charlie, m'ho has tret dels dits! ja ja ja

Green is the colour of the Irish Nation!

Oriol ha dit...

Aquest paio, és la bèstia aquella del anunci que agafava un peix i creuava un poble fins arribar al mar i llençar-lo? Era enorme, el paio començava a TV1 i acabava al 33.

Clint ha dit...

a mi m'agraden els "all blacks" sempre he pensat que en cas de baralla sempre val més estar en el seu bàndol!

Candela ha dit...

Aix jo no he vist mai un partit de rugby.

Però he llegit el Charlie Brown (no sé si és rugby.. aiiiii NO QUE ES BEISBOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!). És que jo d'esports....res de res...