dissabte, 24 de febrer de 2007

Consell útil pel finde

7 comentaris :

Puji ha dit...

COp de mall als listillos que fan servir trucos de l'almendruco per lligar!

Puji ha dit...

Per cert, mola la capçalera nova!

Dani R. ha dit...

Costa Rica, costa del Pacífic... ara fa just un any ... sniff

Charlie Hi-Hat ha dit...

com les feu aquestes capçaleres?

Clint ha dit...

Jo m'hagues fotut el whisky d'un glop, li hagues fotut a la boca de la cambrera, llavors canvies l'aigua de got, tornes a xarrupar la cambrera i escups.

Brut, si.
Rotllo fisica quantica, no.

Però funcionaria igual!

Ara que ho rellegeixo, no caldria xarrupar la cambrera...perque se m'haurà acudit?

Puji ha dit...

Òstia Clint, mira que ets guarro, eh? Què ius que li vols fotre a la boca a la cambrera?

Oriol ha dit...

doncs jo sucaria la cambrera al whiski i m'ha la fotria a Sant Hilari.