dimarts, 13 de febrer de 2007

Tornaria Dire Straits

Si sou oients de RAC1 i en concret del programa del matí (El Món a RAC1) sabreu que cada matí fan una pregunta que els oients han de contestar via SMS. Ahir, aprofitant l’entrega dels premi Grammy i el retorns dels The Police la pregunta era:

¿Quin grup t’agradaria que tornés a reunir-se?

Una companya de feina que comparteix amb mi el cotxe (som “ecolooogics”) va dir:
- “Guanyarà Mecano”.
Jo vaig pensar: “Mecano? … estar clar que arrasarà Dire Straits

Avui han donat els resultats:

  1. Dire Straits (primer i destacat)
  2. Queen
  3. El Último de la fila

Estava cantat, quan es tracta de ser nostàlgics i demostra-ho els fans del “Calb” som inigualables.

Oi que sí Puji, Charlie, Mikel ...

Per cert MK ja està de nou a l’estudi de gravació.

8 comentaris :

Puji ha dit...

Em sembla que si s'han de tornar a reunir els originals, i tal com es porten els germans Knopfler, ho tenim cru.

Anònim ha dit...

No, home, no! Els originals no li interessen a ningú. Els Dire Straits (la formació mítica) són els d'Alchemy!

Candela ha dit...

Dire Stratis forever! que no tornin, que encara la cagaran. Si es queden les coses com estan per mi seran sempre els nº 1

Charlie Hi-Hat ha dit...

Ei Dani! Estàs subscrit a la llista de correu de Spanish City???

Ei Candela! Ja l'està cagant el Knopfler en solitari (He dit Knopfler???...zZzZzZzZzZzZz...)

Gerard Agudo ha dit...

Em sap greu ser discordant amb aquest tema però es que sóc una generació menys i mai m'han barrufat els Dire Straits!!!

Ja sabeu a mi em mola Marta Sanchez!

Charlie Hi-Hat ha dit...

BOOOOOOOOOOHHHHHHH!! FIIIIIIIUUUUUU!!

Dani R. ha dit...

Charlie: estab susbcrit fa temps, però vaig donar-me de baixa.

Puji / anónimo: jo aposto pel quartet original però estar clar que els mítics són els de l'Alchemy.

Candela: estàs generacionalment ubicada (ben ubicada).

Gerard: esforçat una mica home i ja veuras. Es com el que diu que no li agrada la cervesa... t'has d'obligar una mica

Clint ha dit...

Doncs tot i que generacionalment estic ben ubicat a mi no m'agradaven! em fotia una ràbia que tothom els trobes tant bons!

Ara, si que reconec que son bons i fins i tot canturreju alguna de les seves cançons!