dimecres, 14 de febrer de 2007

Suspès de feina i sou

Com a exjugador d’un esport d’equip (no de futbol), com a entrenador d’un esport d’equip (no de futbol) i com a barcelonista la meva opinió es clara:

Suspensió de feina i sou a Eto’o fins que faci una rectificació pública.

Els nens que estaven a la roda de premsa devien flipar, vaja exemple Samuel.

No cal dir que a Rijkaard se li ha girat feina.

PS.: Perdoneu per la brevetat dels meus darrers posts però el 3GSM està absorbint gran part del meu temps.

13 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Totalment d'acord, tot i que jo, tenint en compte el seu historial, seria bastant més dràstic.

Oriol ha dit...

estàs perdonat.
Hi ha una cosa pitjor que la suspensió de feina i sou, qu eés que els companysn li girin l'esquena i que a més no el convoquin durant temps.
Jo m'alegro que digui aquestes coses, espero que peti tot l'entorn culé i baixeu a segona.

Dani R. ha dit...

@charlie: estas pensant en algun tipus d'amputació?

@oriol: us interessa? fem un pack oferta "saviola+etoo y todas las llamdas nacionales incluidas".

Puji ha dit...

Ei Dani, l'Etoo és un nen petit i se l'ha de lligar curt, però no m'estranya que s'emprenyi quan el Ronaldinho va a entrenar quan li surt de la fava i abans dels partits s'escalfa solet, fent malabarismes i passant dels companys. Tu saps molt bé que per a que un grup funcioni no es pot fer cap ni una excepció.

Puji ha dit...

I ara el més important:

cop de mall blog community?

Jo m'hi vull apuntar però ja!

Charlie Hi-Hat ha dit...

com com com puji?

Charlie Hi-Hat ha dit...

ah! no ho havia vist! jo també! (si em deixeu, és clar...)

Candela ha dit...

ajaja MOLT BO EL COP DE MALL COMMUNITY!!! Apunteu-me!!!!

Candela ha dit...

Ei Dani ets un tiu enginyós, eh? mola, mola!

Charlie Hi-Hat ha dit...

Jo crec que el pas següent hauria de ser la creació d'una llista de correu (rotllo copdemall@yahoogroups.com)

Gerard Agudo ha dit...

Què collons és el blog community=????

Dani a l'Eto'o el perdonem si dissabte fa 5 gols.

Clint ha dit...

Ei que passa! jo m'he apuntat per el morro, agafant-ho del bloc del Charlie! ´No sabia que eres tu el gran guru del mall!!

Clint ha dit...

Ei que passa! jo m'he apuntat per el morro, agafant-ho del bloc del Charlie! ´No sabia que eres tu el gran guru del mall!!