dimecres, 28 de març de 2007

ADSL TV

Sí, ho confesso estic enganxat a més d’una sèrie americana d’èxit. Però vaja això no és cap cosa destacable. El que volia comentar-vos és que cada vegada més es dona un fet que em sembla interessant: la gent comença a consumir més programes televisius via Internet que no pas via televisió.

En el meu cas estic seguint:




I ho estic fent via descarregues d’Internet (BitTorrent non stop), per què?

  • Perquè em permet triar el moment exacte en que vull veure el capítol, sense estar subjecte als canvis arbitraris de la graella.
  • Perquè m’asseguro que si la sèrie m’agrada podré veure totes les temporades independentment del criteri dels programadors de les cadenes i de les audiències.
  • Perquè em permet segui la sèrie el mateix any que s’estrena, no anys després quan alguna cadena estatal decideix comprar-la.
  • Perquè la qualitat de les imatges és més que correcta.
  • Perquè em permet practicar anglès.

6 comentaris :

Clint ha dit...

Vinga va pirata!!!!!!!!!!!!!com et senti l' Alepsi!

Gerard Agudo ha dit...

Amén.

De fet és el futur no? Planificar-te la teva graella i que als 30 segons de començar House et tallin per fer anuncis o que estiguin modificant les hores d'emissió com ja fa anys van fer amb Urgencias.etc.etc.etc.

Efectivament és el millor plan unes descàrregues i llestos.

Candela ha dit...

És que no hi ha qui pugui amb tants anuncis!!!! visca les sèries en dvd! (original o piratilla)

Puji ha dit...

I no t'agobia que es baixi el que no toca?

Jo em vaig baixar algunes pelis amb l'e-mule i ho vaig deixar estar perquè sortien malament o tallades , i a més no podia escollir subtitols.

Dani R. ha dit...

Puji, com tot és questió de práctica.

Gerard Agudo ha dit...

Puji però mira els comentarios i titulos anteriores així podras saber si es bona o no i t'estalvies de baixar merda!! Boton derecho y propiedades je je