diumenge, 11 de març de 2007

Entre Blanes i Cadaqués

Cap de setmana de relax a l’Empordà, magnífic exercici de desconnexió i visita a una terra que no et deixa de fascinar cada vegada que hi vas. Per tant post a l’estil Quin país Catalunya!. Destaco i us recomano:

Hotel Castell d’Empordà: Tocant a la Bisbal, cal fer una mica de guardiola per que barato, barato no és però maco, maco sí. A una de les sales hi ha la maqueta de soldadets de plom més gran que jo hagi vist mai (5x3 m).

Castell de Sant Ferran ( a Figueres): tremendu! La fortalesa més gran d’Europa. Si, si està a Figeures. La visita guiada de 2h és molt recomanada. La Catedral de l’aigua una experiència.

Monells: qualsevol que visiti Monells i no es plantegi seriosament abandonar, Barcelona, Mataró, Sabadell o qualsevol altre coi de ciutat on visqui es que no té dos dits de front.

PS.: Macagun la Tramuntana!

7 comentaris :

Gerard Agudo ha dit...

I aquesta fortalessa dius que està a Figueres?

Collons tu!

Clint ha dit...

Així m'agrada que et cuidis!

Candela ha dit...

Oixxx quines ganes de fer una escapadeta!!!

isapanchita ha dit...

I saps que tambe te Monells, el millor restaurant del mon, on fan 60 maneres diferents de plats de bacalla. I si hagesiu pujat una mica mes amunt per la carretera el poplet de Madremanya tambe es una pasada.

Oriol ha dit...

ostres, has patit la tramuntana del cap de setmana, eh, jejeje. La primera que vaig patir, em va deixar les orelles inflades, era a plè hivern i vaig flipar en colors.
Que dir de l'Empordà, vaig pujar a fer una feina per uns mesos i ja fa més de sis anys que hi visc.
Ara que et dic.."això està a Figueres?"... no podem fer-hi apartaments de 30 m2.?...ups, perdó, això no toca!!

Puji ha dit...

Vas veure al Tejero? ai no, que ja no hi és.

És una visita que tinc pendent per un tema històrico-familiar.

Dani R. ha dit...

@Gerard: jo també vaig flipar

@clint: de tant en tant és imprescindible.

@candela: pos carretera i manta

@isapanchita: no vam seguir pujant pq era l'hora de dinar i ens esperava un arros a Calella.

@oriol: oriol l'emigrant, no?

@puji: ja no hi es efectivament. T'aviso que si fas més de 1'75 els royonys patiran durant gran part de la visita.