divendres, 16 de març de 2007

Lock-Sport-Krock

En Carles D. (artistasso polièdric i millor persona) em va passar fa temps un CD de Nikola Sarcevie. Avui l’he recuperat per escoltar-lo i aprofito per fer-vos una recomanació musical de les meves.

Aquest xicot és el baixista de Milencolin (el Nikola no en Carles, què és el baixista de Weirdo). En aquest disc en solitari, però s’allunya de l’estil punk de la banda sueca i aposta per un estil més folk, soft rock ... vaja les etiquetes sempre són complicades. Guitarretes tranquiles, veu melodiosa, ritmet pim pam. Entra bé, vamos.

El disc és del 2004 i es titula Lock-Sport-Krock.

9 comentaris :

crue ha dit...

Hola, Dani D. He llegit el teu post tres vegades, i he arribat a la conclusió que escoltaré el CD que recomanes: a veure quina mena de bèstia parda ets ;-)

Dani R. ha dit...

Jeje ... aquí aplicaria lo de "dime qué escuchas y te diré quien eres", no?

Edu ha dit...

... uauauu, en Carles recomano això, i jo en aquella època aprenent-me el cant dels ocells, ... viruelas, viruelas ....

Edu ha dit...

upsss ... m'he confós ... és en junior, ... no?

Clint ha dit...

doncs no el conec...per cert on puc escoltar weirdo?

Dani R. ha dit...

@Edu: és en Junior.

@Clint: a la pàgina de Weirdo hi ha un apartat (Music) on hi ha 4 temes.

Candela ha dit...

Quin és el web? sé que ho has posat a un bloc de no sé qui i ara no ho trobo.

Dani R. ha dit...

Eis Candela, al propi post hi ha un link a la pàgina de Weirdo (weirdo.has.it)

Clint ha dit...

Ei, em pensava (no se perquè) que eres el guitarra!

Drum power!!!!!!!!