dimecres, 21 de març de 2007

Nen això no es fa! Pam! [clatellot]


Una altra campanya publicitària que ralla. La de la Diputació de Barcelona recordant-nos que tirar els papers a la paperera es guai. Per l’amor de Déu! Creativament em sembla super cutre i conceptualment una bajanada.

¿El govern ha d’anar gastant diners públics per dir a la gent que els papers es tiren a la paperera? A mi em va quedar molt clar quan m’ho va explicar la meva mare i més clar encara quan em caure el primer clatellot per tirar el paper d’un caramel al terra.

Si es que en lloc d’anar endavant anem enredera.

10 comentaris :

kanuddao's ha dit...

Uns (nosaltres, la societat en general), li hem anat agafant el gustet a delegar responsabilitats (pel que fa a 'educar', en l'escola, p.ex.), als altres (l'administració) els hi encanta assumir aquest paper, que els obre la porta de casa nostra amb l'excusa perfecta, i així acaben sortint aquestes campanyes tontíssimes que costen molts diners però que et recorden que les fa un Ajuntament governat per un -o diversos- partits.

kanuddao's ha dit...

On posa Ajuntament, digueu-li Diputació (error)... ara, que ve a ser el mateix!

Clint ha dit...

Molt bo! tota la raó! el meu nano de 5 anys ja ho té claríssim...si és que no es tant complicat collons.

Oriol ha dit...

dani, et recomano anar un dia a les cinc de la tarda a la sortida de l'escola. El nens desemboliquen el "pastelito" i llencen el paper a terra davant la passivitat dels pares.

Dani R. ha dit...

Oriol, no hi ha un policia a la porta de l'escola?

Puji ha dit...

Estic cansat de veure nens i ja no tant nens llençar merda al terra com qui no vol la cosa. A vegades els ho dic: "Ei que t'ha caigut això!"

A can Contracorrent coincideixen força amb tu.

Gerard Agudo ha dit...

Jo estic fins els OUS dels anuncis de la Comunidad de Madrid.

David Codina Riqué ha dit...

-Osti, el teu fill és un porc!
-Ah, això és culpa de l'escola
PAM! PAM!(doble clatellot als pares)

La gent sap el que implica tenir un fill??? A vegades penso que s'haurien de fer examens a pares i mares per permetre tenir un fill (potser pensareu que estic boig, però als pares que volen adoptar els hi foten mil testos, mil preguntes, mil papers... No serà tan diferent, oi?)

Puji ha dit...

Ui Codina! hauries de parlar amb l'Oriol!

Candela ha dit...

Odio les campanyes paternalistes i que ens tracten com si fossim imbècils.

Fills de puta.