dimecres, 11 d’abril de 2007

Després d’uns dies a Paris...

Per mi London sempre serà la number one, però haig de reconèixer que aquesta quarta visita a Paris m’ha fet veure-la amb uns altres ulls. Ha guanyat molts punts en el meu rànquing urbanita (encara no he anat a NY).

Paris és gran, però les taules de les seves cafeteries i restaurants són minúscules, quina manera d’aprofitar l’espai!

Els francesos són de molts colors, grocs, negres, marrons, blancs, grisos ... però tots francesos.

Nosaltres algun dia tindrem la Sagrada Familia (si el TGV no la tomba), però de moment Notre Dame és La Catedral. En ple segle XXI entra-hi impressiona. Qque amb tu entrin 800 persones més li treu una mica de glamour però si hi poses una mica d’imaginació i et transportes 300 anys enrere al·lucines.

Deformació professional: mòbils canyeros, PDAs, ipods i portàtils a dojo als carrers de París... Europa encara ens queda lluny.

Les dones en general i la meva en particular tenen una estranya atracció per les botigues en general i per les de souvenirs en particular. Fins i tot després de comprovar de manera fefaent que totes ofereixen exactament els mateixos productes és impossible passar per davant d’una i no entrar per verificar si en concret en aquesta tenen alguna cosa diferent.

Prometo fotos.

7 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Quina enveja! Jo hi aniré a finals de juny! (Discrepo. Per mi París és més maca que Londres)

Puji ha dit...

A mi París també em mola molt. Subscric això que dius dels souvenirs. És un puto drama.

Clint ha dit...

Paris-Londres, difícil elecció suposo que depen el moment de la visita i el record que te'n queda...jo tinc sort, a la dona no li molen gens les botigues de souvenirs!

Gerard Agudo ha dit...

A mi també em va encantar Dani i això que només va ser un dia.Imagina't.

Candela ha dit...

ummmm què maca Paris... I ben cert el tema botigues, són totes les mateixes amb els mateixos productes que aquí. Quina llàstima.

kanuddao's ha dit...

Estic amb en Charlie, París sempre per sobre de Londres! Bua, a mi em va encantar... es nota que la van fer els gabatxos, aish... la grandeur! Tot a lo bèstia i la majoria molt maco.
També recordo haver tingut la sensació de què hi ha molta diversitat però tots són el mateix (molts colors però tots francesos), i la veritat, aquí també vai sentir una altra dosi important d'enveja sana...

Joan ha dit...

si, però com dius, London és la number 1