dimarts, 24 d’abril de 2007

Recomanacions




Us recomano aquesta emissora de la Corporació Catalana de Radio i Televisió. Segur que molts ja la coneixeu però sinó és així passeu-vos hi quan tingueu una estona. En principi podríem dir que es tracta d’una emissora de “radio formula”, però Icat té uns trets distintius que la fan diferent de la resta. A diferència del model habitual de radio fórmula, l’aspecte comercia de la música queda relegat a un pla molt secundari. La varietat cultural és força amplia i la gent que hi està a darrera n’ha de saber un munt per que no deixen de recomanar i punxar temes que no has sentit en la vida però que estan la mar de bé.

És una mica una Radio 3 a la catalana. Per mi fins hi tot encara millor que Radio 3.

Podeu escoltar-la a www.icatfm.cat

O mitjançant les emissions regulars d’ones de radio en freqüència modulada, sintonitzeu el vostre receptor a la freqüència de la vostra zona.

Heores

També us recomano que mireu el primer capítol de Herois (HEROES) que TV3 estrena el proper dimecres 2 de maig. Si us agrada la ciència ficció i el còmic us encantarà sinó us agraden especialment aquests dos temes no us espanteu, us pot enganxar igualment.

9 comentaris :

Candela ha dit...

Recomanació apuntada! A veure si és cert això de la diversitat musical...

Charlie Hi-Hat ha dit...

de cafeteres???

Oriol ha dit...

recomanem algun lloc per anar a dinar a Camprodon aquest proper pont, XDD

Puji ha dit...

Me n'ha parlat molta gent d'iCat. Haurem de fer-hi una passada.

Pel que fa a Herois, em fot força gràcia, però m'entra en conflicte amb House.

Gerard Agudo ha dit...

Estas recomenador eh?

Com sempre tot s'ha de provar!

Dani R. ha dit...

S'estrena el DIMECRES 2, no dimarts

Clint ha dit...

Jo tinc a l'agenda veure Herois, que jo m'enganxo a la velocitat de la llum a les series..conflicte amb Mujeres deseperadas (tv2)

provarém Icat, però les vegades que he sentit, m'ha semblat com M80, però amb aquesta recomanació tornarem a provar.ho!

Puji ha dit...

Fale, fale!

Metamorfosi ha dit...

Jo la tinc pre-sintonitzada al cotxe i m'agrada molt. Sentir música no habitual en català, castellà, anglès, francès, italià, portuguès,... està molt bé, i així es pot fugir una mica de les menjades d'olla de la música més comercial.

Això de la série ja ho tinc més fotut, que no miro massa la tele. Però si hi penso la xafardejaré.