dijous, 3 de maig de 2007

Municipals 2: L'alcalde


Tenim un alcalde, nascut a Melilla fa 52 anys, dels típics que no ha estat escollit pel poble. Comorr? Si, si, Joan Antoni Barón és el resultat de la típica tàctica de “m’escolliu a mi però jo plego al cap de pocs mesos i us deixo el meu amic durant 3 anys per que es pugui promocionar bé per les properes eleccions”. Al més pur estil Hereu, vamos. L’anterior alcalde va ser escollit a les Municipals del 25 de maig de 2003 i el 10 de maig de 2004 plegava deixant al Sr. Barón, menys d’un any de mandat. Només per això a quest senyor se li hauria de caure la cara de vergonya, a ell, al seu partit (PSC) i als dos que li donen suport (ERC i ICV).

Durant aquests 3 anys pos ni fred ni calor, xip xap, sense liar-la gaire però sense agafar el toro per les banyes. Amb els seus marrons per les zones blaves, les àrees peatonals, les antenes de telefonia, el canal de TDT municipal...

Jo el veig a ell i sobre tot al seu partit, que mana a Mataró des de que va palmar Francisco Franki goes to Holliwood, una mica cansats i apalancats.

Som 120.000 habitants i crec que hem de començar a rumiar que en fem de la nostra City. No vull encara entrar a valorar les alternatives però suposo que ja se’m veu venir que aposto pel canvi.

To be continued...

PS.: Té un Blog on ningú hi deixa comentaris.

11 comentaris :

Oriol ha dit...

jo també aposto pel canvi, però al meu municipi i de 3.999.999 habitants més.

Oscar ha dit...

Jo visc a Barcelona i els paral·lelismes amb Mataró són evidents. També ens "governa" un paio que ningú ha escollit mai. També ens "mana" el mateix partit des que va morir el Franki.
Votaré pel canvi!

Dani R. ha dit...

@oriol: el teu municipi té 4M de persons?

@oscar: oe! ja sabia jo que les eleccions et farien reapareixer per la bogsfera. Welcome again!

Oriol ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Oriol ha dit...

bé 4 m. no però posem 2M, si. Però al municipi a on voto les municipals no és a on visc, sóc un vot desvirtualitzador.

Gerard Agudo ha dit...

El problema de Mataró és que els més propers a guanyar les eleccions mai han presentat un candidat segur. M'explico. Van intentar-ho amb en camps, quan tots sabem que estava més a la generalitat que aquí. Després l'Esperalva, que era més director de no sé quina secció de l'Hospital de snat pau crec que no pas polític (i millor també).En fi que a falta de candidats ja no amb promeses sinó amb ganes de quedar-se a gobernar el poble pel qual és escollit, Matarño fa 20 anys que va amb el mateix.

Charlie Hi-Hat ha dit...

Ahir em va encuriosir una dada que sortia a La Vanguardia.
Mataró té un 17% d'immigrants.
El dubte és: -a quins es referien? perquè a mi em surt un 90%...

Puji ha dit...

Aquesta tàctica del PSC ja fa pudor. Van fer el mateix a Sabadell i a Conneyà.

Però ja et vaig dir que no t'hi encaparris. Tornaran a guanyar.

Anònim ha dit...

Jo també aposto pel canvi. Però el canvi es troba fora de l'ajuntament, de moment ;)

Candela ha dit...

CANVI! CANVI!

Edu ha dit...

Decidit ja que tots aposteu pel canvi em presentaré jo !!! Ja que CIU amb en Mora i els seus trejemanejes a CETEMSA fan por, IC amb el fumat que té com a candidat amb amb la seva "marevellosa" gestió de cultura ens faré inclús desapareixer dels mapes, ERC millor ni comentar per un seient fins i tot li porten el ca´fé a l'alcalde a part del escàndol d'urbanisme, PP no comment, Plataforma per Catalunya, són uns racistes amb pell d'ovella, els molts caradures presenten un gitano com a candidat i són racistes, ¿?, CUP es probable que els dipòsits de casa seva estiguin plens, perquè d'aigua en fan servir poqueta, poqueta, o Ciutadans millor ni comentar.

Així que VOTA PER EDU !!!!