dilluns, 28 de maig de 2007

Puaj!


No tinc esma per fer anàlisi política. Va venir d’un pel que no em quedo al sofà i passo de votar.

No m’agrada com es financien les campanyes, ni la quantitat de diner públic que es llença.

No m’agrada que em venguin que estic votant per triar el meu alcalde quan en realitat el que estic votant es una llista de 27 galifardeus que faran alcalde a qui l’aparell del seu partit els convingui.

No m’agrada que al President de la Generalitat (ni al Vice, ni al Conseller d’Inerior) se’ls vegi radiants a la seus dels seus partits fent bots d’alegria. Ells ja tenen un càrrec i no es presentaven per cap vila, poble o ciutat. Sarkozy no va trigar ni 24h a acomiadar-se del seu partit en sortir escollit.

Trobo patètic que el PP i el PSOE transformin les municipals en unes primàries. Si volen primàries fan una nova llei electoral i punto.

No segueixo que se m’escalfa la boca i com va dir en Pamies: “si segueixo parlant m’hauran de ficar a la presó”

6 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Tenia un post molt semblant a punt d'escriure, però em fa tant fàstic tot plegat que vaig pensar que no valia la pena ni queixar-se.

Clint ha dit...

jo tampoc penso fer cap anàlisi post-electoral...amb l'especial de tele3 se'm van acabar els cuartus! quin nivell, quina alta política, quines propostes...jo tinc més que tu, elis elis!

Oscar ha dit...

És molt curiós que tots els blogs que conec opinin el mateix. Alguna cosa no s'està fent bé.

Edu ha dit...

Temps millors vindran ....

Puji ha dit...

Em sembla que els blocaires haurem d'agafar les regnes del país.

Charlie Hi-Hat ha dit...

creem el CDM?