divendres, 11 de maig de 2007

Vaya mañanita

Sempre em llevo amb la radio, a temporades CatRadio i a temporades RAC1, per començar el matí ben informat. Però a aquest matí hagués fotut el radio despertador pel balcó i m’hagués quedat al llit fins dilluns.

“Els fets de Getafe”: Un equip amb molta JETA (que va sortir a pasturar) i un altre amb molta FE... l’avió va arribar a El Prat cap a les 2, o sigui que encara van tenir temps per anar a saludar a les cambreres del Sutton

L’enèsim indocumentat senil: el vicerector de la Real Academia demostra la seva incultura o la seva mala llet, un no sap ja que pensar.

He sentit que en el primer trimestre de l’any Abertis ha millorat els seus beneficis respecte l’any passat un 35%, cosa que ingènuament m’ha fet pensar que avui les barreres del peatge més antic de la Península Ibèrica tindria les barreres aixecades. Pos no, m’han clavat més d’un euro per arribar a BCN, com cada dia del món.

Cachuli o Pachuli (Julian Muñoz, vamos) ha deixat la vaga de fam als sis dies de començar-la... es nota que no es de Bilbao joder!

Especial eleccions:

- Ja han tornat els espais públics de propaganda electoral...puaj!

- Eccleston fa campanya pel PP de València, aquesta gent no té aturador.

- 133 llistes d’un partit legal (ANV) estan “contaminades” de terroristes i no es poden presentar. Em sembla perfecte, però ara anem a per la resta de llistes contaminades de lladres, especuladors, cara dures i altra gent de dubtosa reputació, no?

- A Mataró es presenten 11 candidatures oficials i una VIRTUAL a les municipals.

Sort que almenys és divendres

4 comentaris :

Puji ha dit...

Una merda de dia.

M'ha encantat la teva valoració de les llistes d'ANV.

Per aquest criteri, al País Valencià no es podria presentar ningú. Que bé aniriem.

Edu ha dit...

Amen, un mal dia !!!

Oriol ha dit...

Bon diaaaaaa!! tampoc és tan dolent

Clint ha dit...

Tiu, doncs avui és dilluns i no pinten pas massa diferent les coses...

Estic amb el Puji, m'ha agradat la valoració de les llistes d'ANV.

Si fos de Mataró esta clar a qui votar!