dijous, 28 de juny de 2007

Herois 1x15 i 1x16


Bé nois, la cosa s’accelera. Les línies argumentals (potser masses?) comencen entrecreuar-se perillosament: Sylar-me-gusta-fundir-cosas* fent d’ajudant de Suresh, mama por. Al Sr. Bennet se li escapa la situació de les mans i no ens deixar clar si és dels bons o dels dolents. Personalment crec que no cal que ens ho deixi clar.

El “equipo Alfa” ha entrat en acció: Mss. Wifi + Ploni 210 Man + Parkman, per fi algú s’organitza com cal. Personalment crec que Claire Bennet es sumarà a l’equip i abandonarà la seva família adoptiva. Jo tenia esperances en que la família Sanders formés equip però després de lo d’ahir veig que Jessica/Nikki “flojean” una mica.

Per mi els grans triomfadors del 1x15 i 1x16 són Peter Petrelli i Sylar. M’encanten els dos. Són com Charles Xavier i Magneto o com Luke i Darth Vader. Uju, peligro! Que mentre Peter comença a dominar el seu kit de poders, veiem com Sylar perd el control d’un dels seus (super-oida). I què en penseu d’aquesta frase que li deixa anar Peter a Isaac:

"What'd they give you, money? Drugs? What's a Judas get these days?"

Isaac a traït a Peter i ell el considera un Judes.. per què ell es considera un Déu?

Quantes vegades ha passat Hiro per Las Vegas? Li passa el mateix que al nàufrags de Lost amb la seva illa, per molt que ho intenten no poden allunyar-s’hi. Tots teníem molta confiança dipositada en ell com el Gran Heroi, però si no s’espavila en Peter Petrelli li prendrà el liderat.

Per cert, no podia faltar la wiki de HEROES

PS.: Quin post més friki, no?

*Els fans de Friends m’entendran.

8 comentaris :

Déjà vie ha dit...

mare meva, veig q els capitos d'ahir van impactar. La serie esta molt be pro ultimament no la puc seguir com cal, aixi que vaig enganxant troçets. i per cert no em toquis el Hiro, que vinc, eh. ;)

Mis Terio ha dit...

no estic pas enganxada però potser ho hauria de provar, total alguna droga hem de tenir de tant en tant...

Oscar ha dit...

Dani, tio!
Estàs més malalt que jo!
El wiki és molt bo.

Segueixo pensant que en Peter Petrelli s'esta passant al lado oscuro.

En Hiro i la Jessica/Niki s'estant quedant enrera.

En Sylar no m'agrada gens, em fa molt de yuyu. M'alegro que tingui tant de mal de cap!

stratosergio ha dit...

Los Sanders parece que nunca acaben de "integrarse". Son como los marginados del grupo, y los que les pasa a ellos nunca es nada trascendente para la trama principal...

Peter es que ha sido tan bueno siempre que ahora empieza a estar hasta los webs, ánimo Peter!

Y Sylar aghh, a mi me pone los pelos de punta. Esa mirada, esas cejas... es pensar en él y hasta creo que me duele la frente!

Puji ha dit...

Segueixo sense pillar ni les comes. A veure si em puc posar al dia. Això sí que us ho dic a tots: esteu començant a friquejar perillosament.

Edu ha dit...

No segueixo aquesta serie .. però realment és un post friki friki

gemminola ha dit...

El Peter Petrelli comença a fer por, a veure si se li posa la boca recta que sembla el rambo... li estic agafant una mica de manía.

Clint ha dit...

ja tornare a passar! no he llegit el post perque tinc gravats 2 setmanes! això no es fa! jajaja no és diu...el dolent és el xeriff!