dimarts, 3 de juliol de 2007

Meme musical

Recullo el meme que em passa en Puji de La Cullerada. Normalment els MEMES em ratllen però aquest com que és musical m’ha fet gracia. Som hi:

Quantitat de música a l’ordinador: L’iTunes diu que al meu disc dur hi ha 1.422 cançons (discografia complerta d’MK inclosa) o el que és el mateix 4,3 dies de música.

Últim CD que he comprat: Live From Mars de Ben Harpper i OK computer de Radiohead

5 cançons que escolto molt i per mi són especials:

“MK version”:

  1. Sultans of Swing. Tan mítica com indescriptible. Tot el que diríem... un himne.
  2. Telegraph Road. La meva porta d’entrada als dIRE sTRATS
  3. Romeo & Juliet. La “nostra” cançó. ;-)
  4. On Every Street (Live). El meu primer concert va ser de Sopa i Sau a Mataró, però el meu primer CONCERT va ser al Sant Jordi cap el 1992...aquesta cançó em va deixar clavat a la cadira primer i després em va ser aixecar emocionat.
  5. Love Over Gold (Alchemy Version). La cançó que sembla que no comença mai i que sembla que no acaba mai. Brutal.

“No MK version”:

  1. Mr. Jones/Round Here de Counting Crows, dues cançons que tenen la capacitat de fer-me canviar l’estat d’ànim.
  2. Sunday Blody Sunday dels U2 pel missatge i per que és tot un repte per un baterista amateur.
  3. So Lonely de The Police, sabeu aquelles cançons que us fan saltar encara que no volgueu?...
  4. Talkin’ ‘Bout A Revolution de la Tracy Chapman, no sóc un gran fan d’ella però em posa la pell de gallina sentir-la cantar aquesta cançó.
  5. Mediterraneo del Serrat, em sento identificat.

and many more... per que ha estat una mica "tal com raja".

Per que la cosa no decaigui li endinyo el meme a un “novato”, stratosergio i a un “veteranu”, 7m76.

5 comentaris :

Clint ha dit...

Impressionant Sunday blody sunday! i veure'l tocar-la en directe...sembla tant fàcil!

Molt bones cançons en general!

Puji ha dit...

Caram! Que ràpid has fet els deures!

Si m'hagués excedit de les 5 i hagués seguit buscant cançons, hauria posat totes aquestes. Tens bon gust.

P.S. Cada dia m'agrada més Mediterráneo. T'has fixat en la mètrica? és espectacular!

Dani R. ha dit...

com a baterista "aficionao" us diré als dos que:

1. Sunday es més dificil del que sembla, però amb temps i una canya ésfactible.
2. Mediterraneo...directament és impossible sense estudis.

Oscar ha dit...

Recullo el "guante".

A veure si puc fer-ho demà.

Però ja us aviso que fa molt de temps que no escolto música com m'agradaria Entre la feina i l'heureu (em refereixo al Marc, no al Jordi)...

stratosergio ha dit...

Guante recogido y publicado. Aunque alguna que otra coinciden (MK version, poj claro)