dimecres, 18 de juliol de 2007

Què sona últimament al meu iPod?

Us volia parlar de dos discos que últimament he descobert i m’han convençut.

Els dos entrarien en la categoria genèrica de modernillos guitarreros (sense arribar a ser Indies del tot) d’aquells que entren fàcil per les orelles i que ten aquell puntet de canya que fa que no t’adormis del tot quan els escoltes.


Eyes Open - Snow Patrol

Snow Patrol són un grup de nord irlandesos i escocesos que fan un rock bastant british. Us recordaran segurament a Coldplay, Travis o Keane per les melodies i la instrumentació. Aquest disc que us presento és el quart de la seva carrera.

How To Save A Life - The Fray

The Fray són dels USA (Denver), són més joves i fa menys que han començat a sonar pel món. Potser són una mica més contundents que els Snow Patrol. El que sí són és una mica més americans, més propers a coses com The Wallflowers o Counting Crows (salvant les distàncies). Això si, estar clar que al guitarrista de The Fray li agrada U2.

Per on començar a digerir-los:





3 comentaris :

Gerard Agudo ha dit...

Bona elecció...
últimament estic escoltant tot el què comença per The...Strokes, Killers, Fratellis, ...

però l'última sorpresa ha estat el Keith Urban...marit de la Kidman...molt arran del country(tal com el califiquena USA que ni de bon tros és com aquí el considerem) però el cd està bé...

Oriol ha dit...

dani, tot el que tu recomanis, com a mínim li donc la oportunitat, vaig a clickar el burret.
Gerard, jo també tinc aquesta mania, ara estic amb Los Suaves :-)

Clint ha dit...

Ei molta anatomia veig per aquí!

però dels dos em quedo amb els The Fray, com a mínim per la cançó i per el que dius.