divendres, 13 de juliol de 2007

Thinking Blogger Awards

Fa uns dies vaig veure en algun blog dels que visito que algú havia posat en marxa una manera molt original de recomanar blogs que trobes interessants des del teu propi espai blogaire. Es tracta dels Thinking Blogger Awards i consisteix en recomanar 5 blogs que coneguis i que et facin pensar. És una bona manera de introduir als lectors del teu blog en la lectura de blogs que et semblen destacables.

Com que La Cullerada ha tingut la gentilesa de recomanar el meu Espai D (thank you so much Mr. Puji) ara em toca a mi fer promo de 5 espais interessants:

L’instigador de l’Espai D i punt obligat de visita daria per veure com l’Oscar es despatxa a gust amb la seva víctima de torn.

El típic blog de “post de uvas a peras” però que no pots deixar oblidat per que de tant en tant es desperta amb magnifiques dissertacions (en el senti ampli de la paraula).

Pel seu anàlisi intel·ligent de la realitat política nacional i estatal i per la magnifica secció del “Tonton de la setmana”

ritab i carlesduart fotologs

La reflexió des de la imatge. Mare i fill des de la vessant fotogràfica i artística.

Per que combina articles de reflexió quotidiana amb magnífiques recomanacions i critiques musicals ... i una mica de Barça de tant en tant.

6 comentaris :

Oscar ha dit...

Boníssima elecció ;-)

kanuddao's ha dit...

Jo també hi estic súper d'acord... (avui rebràs el sobre amb els 'miles-de-millones-de-euros' que vam parlar... jeje)!

Edu ha dit...

m'ha costat un ull de la cara però per fi tinc el guardó jejejejeje moltes gràcies per llegir-me ....

Dani R. ha dit...

Com veieu només recomano als que paguen bé i a la família.

Gerard Agudo ha dit...

Sou pitjor que le tripartit!!!

Clint ha dit...

aquí hi ha tongu?