dijous, 6 de setembre de 2007

Grande!


Grande Luciano...riposi in pace.

7 comentaris :

Edu ha dit...

Descansi en pau, un dels grans artistes del segle passat, passarà a la història.

Oscar ha dit...

Molt trista notícia! Cada cop que el Basté ha posat el "Nessun Dorna" aquest matí se m'ha posat la pell de gallina.
Per cert, algú la té en MP3 i me la pot passar?

Per cert (2) dilluns vaig tornar de vacances però estic anant de puto cul. Ara escriure un mini-post de reentré.

Dani R. ha dit...

hombre oscar... ben tornat!

Txell ha dit...

Òscar, mira avui et dono la raó! Per primera vegada en la història dels blocs :PPPP

Nessun Dorma, estirat al sofà i amb els ulls tancats. Prova-ho i diga'm com fer baixar la pell de gallina...

Que descansi en pau...

Charlie Hi-Hat ha dit...

Que descansi en pau, però que els seus hereus es facin càrrec del frau fiscal que ha comès durant anys i anys. (a Itàlia se'l considera un Lola Flores)

mossèn ha dit...

aquesta foto em fa por ... salut

Ferran ha dit...

Ei Dani, tanco el Quinamandra i obro http://theberlinchronicles.blogspot.com
No en faig "publicitat" al Quina mandra pq no vull que em "rastregin" des del curro! :)
Ens llegim!