dimarts, 23 d’octubre de 2007

El meu avi

El meu avi sempre m’explicava una cosa que em feia molta gracia: “uno que se pasa de listo es un listón, un listón es un trozo de madera y un trozo de madera es un tarugo. Así pues, uno que se pasa de listo es un tarugo”. Estar clar que era un home savi. Seguin les seves ensenyances no em queda res més que concloure que...

Zapatero: t’has passat de llest! Ergo...

Ah! I la teva amiga Magdalena és la incompetència personificada... dimitir? No, no res de dimitir, se l’ha de fer fora a patades

8 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Que a aquesta dona se l'ha de fotre fora a patades no ho discuteixo, però potser hauriem de començar a mirar més enllà.

No deu ser tant fàcil controlar la qualitat i quantitat de la feina d'una empresa subcontratada per una altra, que a l'hora és una subcontrata de l'anterior, i aquesta última és una subcontrata d'Adif, que no deixa de ser una subcontrata de RENFE.

Potser hauriem de començar a plantejar-nos de trencar-li la cara a qui va aprovar la llei que autoritzava les subcontratacions, que, per a mi, ha estat el pas enrere més gran que ha fet aquest país des de que va morir el dictador.

Els empresaris s'estalvien un munt de calés en nòmines, però el servei va empitjorant a mida que es va passant de nivell de subcontrata.

I qui acaba pagant un pastón per un servei nefast?
Els pringats de sempre. Els pobres usuaris i consumidors.

Mikel ha dit...

cony , ara com a minim nomes deixen fer tres subcontractes que fins no fa gaire n´hi havia fins a 10!!

Ferran ha dit...

Dani, la frase de l'avi és excel·lent! Algú hauria de fer un post de penya que s'ha passat de llesta, ergo...
Candidat #1: el Borbó ("El castellano nunca fue lengua de imposición") Doble cop de mall, per Borbó i per tanoca!

Clint ha dit...

Bona frase...i feta abans de tot aquest desastre! savis i visionaris eren els avis..

El capità mall aquest, qui és, el Sant Patró?

Puji ha dit...

M'encanta la frase del teu avi, m'encanta el senyor del mall i m'encanta el post.

A LES BARRICADES!!!!

Edu ha dit...

em poso el casco per posar-me al cantó d'en Puji

Oscar 7m76 ha dit...

Jo proposo agafar la Magdalena pels peus i fer-la servir de mall directament...

mossèn ha dit...

zp ??? ... o petazeta ??? ... salut