dimecres, 17 d’octubre de 2007

A la Bretanya

Eis! Tot i la distància que em separa de casa aquesta setmana he pogut escriure el meu post. Les noves tecnologies (i les ja no tan noves) és el que tenen.

La meva empresa (a la que hi treballo, no és que jo en sigui el propietari) a decidit, a fi de bé, enviar-me durant una setmana a un centre de R+D que tenen a la Bretanya francesa. Representa que haig d’aprendre una pila per després explicar als meus col·legues com funciones certes coses.

Així que: portatil à bluetooth -> telefon 3G -> Internet -> blogesfera. I aquí estic, en un entorn magnífic, allotjat a un poblet de la costa Atlàntica (una mena de Calella de Palafrugell bretona) que recorda molt a les imatges de Local Hero, amb el meu Nissan Micra de lloguer anant cada dia a una mena de campus de les telecos (amb gespa i castanyers a dojo) on treballen 1.200 tios (tots de la mateixa empresa i tots en R+D!). La veritat es que flipes una mica amb el país de pandereta en que ens ha tocat viure.

Au revoir!

12 comentaris :

Oscar 7m76 ha dit...

Si pots escapa't al Mont Saint-Michel (però ves en compte amb la marea a la tarda perquè s'inunda el pàrquing de cotxes).

És preciós!

Puji ha dit...

Disfruta-ho i aprèn força!

Dani R. ha dit...

Pos ja m'agradaria passar pel Mont Saint-Michel però estic a més de 2h de cotxe. En concret a Perros-Guirec

kanuddao's ha dit...

Hey! records des del país del 'lolololo' i el 'nainonà'!

Gerard Agudo ha dit...

Home sense ser-hi (deu ser un pal estar fora de casa) té pinta de ser guapo no?

Oriol ha dit...

no et puc contestar perquè encara estic pillat amb el post anterior i la rodoneta blava..................

Clint ha dit...

tampoc sona tant malament! aprofita...per aprendre clar!

mossèn ha dit...

estan bones les franceses ??? ... salut

Dani R. ha dit...

@gerard: si és un pal estar fora, però al menys el lloc es guapo i ajuda a portar-ho més fàcilment.

@oriol: es diu cinta de Möbius.

@mossen: al món de les telecos si alguna cosa no abunda són les dones.

Ferran ha dit...

Caram, doncs vist l'entorn on ets, hauries d'animar els teus caps que t'hi enviïn sovint. A més, mola un munt ser a centenars de km de la política ibèrica! :-)

David Codina Riqué ha dit...

El Mont SaintMichel et queda un pel lluny, és cert, però agafa alguna carretera cap a l'est seguint la costa i la natura et farà més d'un regalet!!!!!
O una mariscadeta a Cancale que et queda més a prop!!!

Charlie Hi-Hat ha dit...

quant frikie junt!! :P

(deus tenir una bon entorn per escoltar el disc, aprofita :P)