dimarts, 6 de novembre de 2007

Benvolguts segadors i segadores


Sempre hem sentit dir que Catalunya triomfant tornarà a ser rica i plena. Cosa que ens fa pensar que ara per ara no ho és ni de rica ni de plena. I a més a més per tal d’aconseguir-ho cal deixar endarrere a la gent ufana i superba (jo inclouria també als incompetents i els espavilats oportunistes en el pack).
Estic convençut que ara és l’hora, segadors, d’estar alerta. Perquè arriba un altre juny, de fet aquest juny arriba al març, i cal que esmolem ben bé les eines. La temporada de sega es presenta llarga i dura. I comptant que tenim temporada de sega només cada 4 anys cal aprofitar-la.
Crec que hauríem de tenir clar que cal fer tremolar l’enemic (entès enemic com qualsevol que ens perjudica a casa o fora de casa). Que vegin que no som borregos i que es vegi la nostra ensenya de ciutadans i que tinguin clar que de la mateixa manera que fem caure espigues d’or som capaços, quan convé, de segar cadenes.
Per que o ens posem a donar bons cops de falç, bons cops de falç per convertir-nos en defensors de la terra o en quatre dies ens desmunten el xiringuito i haurem d’anar a segar a peu o en carro.

11 comentaris :

kanuddao's ha dit...

Que bo, Dani! Que em portin una urna ja, conya! Ara que... veient alguns sondejos sobre intenció de vot, dóna per estar cagadets (l'últim que vai sentir deia que els únics partits que pujaven a Catalunya eren el PP i ICV. Clar que em sembla que l'havia encarregat A3...)

Charlie Hi-Hat ha dit...

la CUP no es presentarà oi?

Oriol ha dit...

T'asseguro que faré la intenció...aquest cop com a mínim, faré la intenció i rumiaré a qui votar!!

Puji ha dit...

Jo estic indecís. aniré a votar com sempre, però per primer cop m'estic plantejant votar en blanc.

Dani R. ha dit...

@kanu: osti que en fa de temps que no miro l'a3.

@charlie: pos estaria bé que s'hi presentés

@oriol: ànims!

@puji: de moment el meu vot és blanc i ja em plantejaré si votar algú.

Ferran ha dit...

Genial el post!! Jo tinc una mínima esperança que a última hora la gent s'animarà a votar i, a més, que ho farà sense oblidar com estan anant les coses des de fa mooolts mesos.

Clar que potser és esperar massa...

mossèn ha dit...

benvolguts ??? ... coi quina categoria !!! ... gràcies ... salut

Oscar 7m76 ha dit...

Lo fotut és que les opcions reals són sociates o fatxes... buf.

Dani R. ha dit...

Aquest es el gran problema, haurem d'anar a votar sense opcions. Nomes ZP o Ratjoi poden ser presidents... i ja em diras tu. Guatemala o guatepeor

Mikel ha dit...

Jo sempre he votat i ho penso seguir fenti ho sento pero no entenc al qui no ho fan , ho entenc si despres no esqueixen per res , pero si no votas calla.

Déjà vie ha dit...

Bon post m'esclant actualitat i l'himne.