diumenge, 18 de novembre de 2007

Borra Salvatge, temporada 2007-2008

Ha arribat el fred i per tant hi ha dues coses que es posen en marxa:

Una, el canvi d’armari i l’entrada en escena dels teixits més densos i molsuts i dos, la posada en marxa de la calefacció i els seus corrents d’aire calent/fred. Conseqüència?

Queda inaugurada la temporada 2007/08 de la cacera de Borra Salvatge.

Ja sabeu, engrasseu les vostres aspiradors, enllustreu les millors mopes que tingueu i aneu a aquells racons de casa vostra que tan bé coneixeu per que la Borra Salvatge es farà present en breu, si es que no se us ha colat ja.

11 comentaris :

Ferran ha dit...

Perdó per preguntar, eh?, però... què és això de la borra? Algú sap com es diu en alemany? (això últim és brooooma! :)

Dani R. ha dit...

Jeje, però si té una entrada a la wikipedia i tot: BORRA

Puji ha dit...

És un fenòmen paranormal. Ja pots netejar tot el que vulguis, que sempre n'acaben apareixent més.

Mikel ha dit...

aixo no acabara fins que algu no les posi de moda com a element decoratiu...

David Codina Riqué ha dit...

Malals de borra!!! La odio, la detesto, em posa de mala ostia veure boles de borra sobre el parquet mitja hora després d'haver passat l'aspiradora. Les agafo mi les tiro al rebuig... però hi tornen! Algun producte "anti-borril"?

Déjà vie ha dit...

jajajajajaja canvi d look a ritme trepidant. Mola i la vinyeta d'avui una canya.

Charlie Hi-Hat ha dit...

i això què té a veure amb el fred? jo les tinc tot l'any!! :P

(...i es va sentint com les gates fan COF! COF! COF!)

Ferran ha dit...

Ah, val! Coi, és que a casa meu també n'hi ha permanentment, així que m'esperava que fos alguna cosa de temporada :-)

mafalda ha dit...

Eps! Que a mi em passa com a en Ferran, que la borra és atemporal! Serà una qüestió d'àmbit geogràfic? O estic en una dimensió desconeguda?
COP DE MALL a la borra!

PD: Jo, per combatre-la, tinc el robot-aspirador, que potser se'n deixa alguna, però jo no m'he hagut de cansar passant-lo, jejeje!

Oscar 7m76 ha dit...

La borra aquesta de la vinyeta, no té una aire montillenc?

Oriol ha dit...

la borra emprenya però el BORRAS, no!!! quedi clar.