dilluns, 10 de desembre de 2007

La Banca, al final, fa el que li rota


Després de la primera intentona d’anul·lar la meva llibreta d’estalvis tenia clar que m’hauria de resignar i pagar per poder donar el tema per “sanjat”. Així que aprofitant que divendres feia pont vaig agafar la meva llibreta vermella amb els seus 0,77 cèntims i vaig enfilar cap a la meva oficina amb 6 eurus preparats la butxaca.



Vaig repetir la formula:

- Deu vos guard, necesito anul·lar aquesta llibreta (definitivament, vaig pensar)


- A vale, doncs per això has de passar a dins* que t’ho faran els meus companys.


- Molt bé.




*I és que la oficina de Caixa Catalunya de Mataro-Centre no és una oficina qualsevulla. Té un fora (3 taulells amb vidres blindats per fer coses normals) i un dins amb taules per un servei més personalitzat.
Un cop assegut còmodament davant d’un senyor amb corbata tornem a dir el que necessitem i l’eficient empleat de banca es posa a teclejar, imprimeix un parell de fulls i s’aixeca... surt a la part de fora, torna a entrar, per una porta secreta que només poden utilitzar els empleats i els lladres que ho creguin oportú. Amb tot això jo ja estava buscant els meus 6 eurets a la butxaca dels pantalons quan el senyor encorbatat em torna la llibreta, m’allarga la mà i em diu:



- Ja està. Aquí tens.

Paro la mà i em deixa caure els 0,77 cèntims que tenia la meva llibreta de saldo.

- Em, ah ... vale, bon dia.




No cal dir que vaig sortir com un llamp de l’oficina tal com si hagués trincat una saca sencera del camió de Prosegur. Una vegada em vaig confondre entre la gentada de la Plaça Santa Anna, vaig consultar els darrers apunts de la llibreta:




Comissió manteniment ...... 6,70


Cancel·lació ...... -6,70




¿eing?




En fi. Només dir que al final aquesta gent de Caixa Catalunya s’han portat com uns senyors.

10 comentaris :

Ferran ha dit...

Ei, molt bé! No serà que els de Caixa Catalunya llegeixen el teu blog, i els va fer por la megacrítica que els faries si et cobraven els 6,70€??? :-)

Sigui com sigui, bé per tu!

Charlie Hi-Hat ha dit...

I ara què? hem de rectificar tot el que vam dir? juasjausjaus

Clint ha dit...

Això és veurà reflectit al compte de resultats de la caixa...els has enfonsat!

mossèn ha dit...

pasta gansa ... salut

gemminola ha dit...

Ei quin detall per part seva! Vols dir que ho fan sempre això?

Oscar 7m76 ha dit...

¡Al ladrón!

Mikel ha dit...

ohhhhhhhhh aixi que vas ser tu.... ahir els passadisos de Caixa Catalunya n´anaven plens de lo del mangui de Mataro jejeje

Oriol ha dit...

Dani, mai un banc o una caixa es portarà com un senyor!! MAI !!

Abi ha dit...

ja em sembla bé ja que alguna caixa faci alguna cosa ben feta, jo per principis no entro a LA CAIXA, un cap de setmana em van deixar sense un euro per una errada d'ells, em vaig anar a queixar i se'ls va enfotre, acte seguit i amb fum que em sortia pel nas i les orelles de ràbia pura vaig cancel·lar les llibretes, amb tot el merder que això comporta i no he tornat a entrar mai més a cap oficina d'aquesta cadena bancària,... així que,... per cert, jo sóc de c. catalunya i quan em cobren les comissions i les reclamo me les anulen!!!!

Puji ha dit...

Jo estic amb el Ferran. Això és que van llegir el teu post.