dimecres, 20 de febrer de 2008

Quan no es pot, no es pot


Em considero una persona “serièfila” i un tio legal, però sincerament cada vegada m’ho posen més difícil per continuar sent les dues coses.

CSI (Telecinco) i HOUSE (Cuatro) són dues de les millors series que s’han parit els últims anys. Evidentment les vaig descobrir quan les van començar a emetre a les televisions privades espanyoles i m’hi vaig enganxar. Als pocs mesos les vaig deixar de veure o millor dit, els responsables de les graelles televisives em van forçar a abandonar.

Fa unes setmanes he fet un segon intent. Dilluns CSI i dimarts HOUSE. Sopar aviat... les dues teles de casa enceses, la dona cobrin el flanc esquerre, TJ al tejado, l’EPG del TDT treien fum... les pàgines del TP retallades i penjades al suro que hem instal·lat al menjador per l’ocasió ... però res. Fracàs absolut.

El repte es massa gran:

La sèrie s’anuncia amb una auto promo de la cadena a les 22:15.

L’EPG del TDT diu que la sèrie s’inicia a les 22:13.

A les 22:18 encara estan fent el programa anterior.

A les 22:20 fan anuncis... nena que ja va!

A les 22:32 fan les lletres (els crèdits) del programa que semblava que ja havia acabat. Nena falsa alarma! Vaig a pixar.

A les 22:32:25” fan Vodafone patrocina CSI i engega la sèrie. Dani!!!!! Que ja va!!! Joder. Apreto la bufeta per pixar ràpid, m’espolso, em rento les mans (higiene sobre tot) i corro cap al sofà just per veure: Volvemos en 60 segundos.

A les 22:34 la música de la sèrie i segueix el capítol. Bueno... m’he perdut l’entradeta del capítol però ja estic acomodat al sofà i apunt de gaudir de les mirades penetrants d’Horatio.

A les 22:40 ... Volvemos en 4 minutos.

A les 22:41 Rentar dents, posar pijama, llegir un capítol de les memòries del President Pujol i a dormir. Mentre m’adormo nota mental: posar el Torrent a baixar HOUSE, LOST, CSI Miami, NY i Las Vegas a tot drap i posar a la venta a eBay l’antena col·lectiva de la comunitat.

Au la merda home! Més de mitja hora davant la tele per veure 4 minuts de contingut.

8 comentaris :

Silperse www.CATALANET.cat ha dit...

Una vefada vaig sentir que el propetari de T5 (Basile, em sembla) els crida als seus traballadors. "¡¡¡RECORDAD!!! ¡¡¡SOMOS UNA EMPRESA DE VENDER PUBLICIDAD!!!". "HAY QUE TENER AUDIENCIA PQ VENDEMOS PUBLICIDAD"

Anònim ha dit...

Amen amb tot el que dius, no me les vull donar de llest, però jo ja fa temps que ho faig, no miro la TV, miro SERIES, hi ha molt de malalt suelto, i en menys d'una setmana ja es penjen els episodis, de fet amb la majoria de series per no dir totes, com que "PRIMERO EN FOX" pots anar alguns capitols per envadant. Tinc comprovat que amb el temps que veus 1 capítol a T5 o A3, si ho tens baixat, en pots veure 2 i pico de serie real, només has d'estar disposat a precindir dels anuncis...


JJ "Comparteix informació"

Oscar 7m76 ha dit...

Tenim tots plegats les bufetes estressades de tant apretar, frenar, apretar i frenar... la mare que els va parir!

stratosergio ha dit...

Yo lo tengo claro: no regir mi vida según los horarios de la publicidad. Viva el eMule!

Ferran ha dit...

Dani, desintonitzeu els canals privats, això d'entrada. Quan només et quedin les televisions públiques, catalanes i espanyoles, trieu només el que realment us agradi.

Per a la resta del temps, el món dels blogs és increïblement distret i interessant :-)

Puji ha dit...

I ahir amb House, exàctament el mateix. Colla de cabrons!

Clint ha dit...

Completament d'acord...a més si et perds l'entradeta de CSI, t'has perdut les ties bones! xD

Jo el que faig sovint es gravar-ho i el dia que toca em miro la de la setmana anterior saltant-me els anuncis..va molt més ràpid, però has de vigilar que ningú t'expliqui com acaba!

Mikel ha dit...

Totalment d´acord , jo soc usuari de l´EPG i sovint posso tambe agrabar el segúent programa perque si no em perdo tots els finals de les series , es patetic.