dijous, 10 d’abril de 2008

Gracies Mataró Neta


Des de fa dos dies aquesta és la magnífica imatge que puc contemplar des del meu dormitori, gràcies a l’ajuntament de la neva ciutat.

- Aquest contenidors estaven al carrer del costat que és de zona blava. Ara ocupen espai de zona "blanca".
- Estic desitjant que comenci la ronda de camions recollidors (en tinc un per cada dia de la setmana).
- Friso per que la calor de l’estiu inundi casa meva amb un aroma especial.
- Convido a tos els veïns a que deixin anar els envasos des de ven a dalt per que facin un gran soroll a l’estavellar-se al fons del contenidor verd.

7 comentaris :

Gerard Agudo ha dit...

Visca l'ajuntament de Mataró...!!!
Per cert Dani a la meva zona segueixen a la caça i captura de l'aparcament lliure...segueixen avisant amb només un dia d'antel.lació de les modificacions i ara aparcaments per més motos...bien!!

Oscar 7m76 ha dit...

Ja deia jo que això de reciclar tant no pot ser bo...

Ferran ha dit...

Oops!

stratosergio ha dit...

Dani, podrías organizar una batida nocturna para trasladar esos contenedores a su emplazamiento original ;-)

Dani R. ha dit...

No me des ideas, Strato que a ti seria al primero que reclutaria.

Puji ha dit...

Ojo! Se que és una putada, però no et tornis un NIMBY.

Dani R. ha dit...

Per mi és una putada però per la consuta médica de la planta baixa deu ser un festival.

Fa una setmana aquests contenidors estaven en un troç de carrer amb una façana sense portes ni finestres. Per què moure'ls?