dijous, 29 de maig de 2008

Al Cèsar el que és del Cèsar

Quan les coses es fan malament les critiquem. És de justícia doncs, que quan les coses es fan bé també es diguin.

Diumenge vaig confirmar l’esborrany de la meva declaració de l’IRPF amb 3 clicks de ratolí i ahir dimecres ja tenia l’ingrés al meu compte.

Sens dubte l’agència tributària espanyola ha aconseguit uns nivells d’eficiència i automatització telemàtica que ja desitjarien altres de partaments de l’estat (penso en la Justicia, per exemple).

PS.: No us penseu que perdo de vista que en el fons el que estan fent és tornar-me uns diners que ja eren meus des de fa un any.

5 comentaris :

Clint ha dit...

i el que fot més és que es va arreglar a l'època del ansar! però cal reconèixer que funcionar funciona.

Anònim ha dit...

Doncs, a mi la tecnologia també em funciona, però com que haig de pagar, manualment, espero, fins l'últim segon del darrer dia per pagar. El que no podré esperar gaire és per fer-me d'una mútua privada perquè la seguretat social, en general, és una puta merda.

Mikel ha dit...

com molt be dius es patetic que et tornin els diners que has pagat abans , una forma de perdre el temps!!

Puji ha dit...

Doncs jo estic a mitges. El meu cas és igual que el teu, però el de la Di el vam fer a l'hora i encara no l'hem cobrat. Eing?

Ferran ha dit...

És veritat que, amb aquest tema, els nostres pares i avis deuen estar flipant amb la millora (en general). I sí, jo també trobo que està bé dir-ho, coi, que no tot són desgràcies! :)