divendres, 27 de juny de 2008

M’ha agradat, no m’ha agradat (politico-esportiu)


M’ha agradat el joc de la selecció Espanyola a la segona part del partit d’ahir. Aragonés ha aconseguit ajuntar un colla de jugadors tremendus i fer-los jugar com mai. Són seriosos candidats a quedar campions.

No m’agraden els que pretenen dir-nos que no cal barrejar nacionalisme i esport en plena efervescència d’una Eurocopa de Nacions. L’esport de seleccions és essencialment polític.

No m’ha agrada el batibull que s’està creant a l’entorn de la moció de censura a la junta del FC Barcelona. El mecanisme més dràstic de que disposen el socis del Barça a quedat al servei dels interessos de persones individuals i de candidats oportunistes. Ara cada vegada que una temporada (o dues) vagin malament sortiran amb un vot de censura?

I per últim no sé si m’han agradat o no les declaracions del director d’esports de la Cope, Jose Antonio Abellán. I dic que no sé si m’han agradat per que en el fons està molt bé que la gent es tregui les màscares i es mostri tal com és. Abellán, gràcies per deixar-nos clar que ets gilipolles i un nazi de cuidado (són només qualificacions, eh!).

PS.: Omplir avui el dipòsit de gasoil 70,74 €

4 comentaris :

Ferran ha dit...

Ooooommmm...
Ooooommmm...

DEUTSCHLAAAAAAAND!!!!

Oscar 7m76 ha dit...

Vaya crack l'Abellan aquest. Pot ser el substitut perfecte del Federico als matins ara que el fotran fora.

Clint ha dit...

A mi si que m'han agradat les declaracions de l' Abellán, les coses clares..a més m'han sonat més sinceres que les del Puigcercós dient que volia que guanyès Russia!

A mi la veritat és que m'és igual qui guanyi...em penso!

PS- tros de dipòsit! ;)

Puji ha dit...

I pensar que jo escoltava l'Abellan quan feia els matins a cadena 100! A tomar pel cul!

Jo ahir, 80€, i encara tenia un cul!