diumenge, 30 de novembre de 2008

Cim d’Àligues


Cim d’Àligues és un centre únic en el seu gènere en l’estudi, mostra, cria i vol d’aus rapinyaires.

Paratge del Pi Solitari s/n - Sant Feliu de Codines
Telf: 93.866.26.48
www.cimaligues.net


Una visita totalment recomanable. Tan per anar amb nens com per anar-hi amb adults. Si us agrada la natura gaudireu amb les explicacions de la gent del centre, la visita guiada a l’aviari i sobretot amb una magnífica sessió de vol. És espectacular veure com planegen per sobre el cap de la gent àligues, falcons, mussols i voltors.


Després de la visita podeu passar per Gallifa i dinar al Restaurant El Camí de l’Església (entre 20 i 30 € per persona).

4 comentaris :

Oscar 7m76 ha dit...

M'ho apunto. Per cert, ahir hi havia entre 50 i 60 voltors sobrevolant Montjuïc. Al final es van fotre un bon tiberi.

Puji ha dit...

De llocs on fan vols de rapinyaires n'hi ha molts, però cap té l'encant del cim d'àligues. El balcó natural des d'on es presencia l'espectacle és brutal. Per completar la visita també es pot anar a Sant Miquel del Fay (sona queco, però és molt bonic, sobretot a la primavera, quan les cascades baixen plenes). M'apunto el restaurant.

Charlie Hi-Hat ha dit...

Hi he passat un munt de cops i cada vegada que hi passo la meva dona em diu el mateix: -si algun dia em vols matar, porta'm aquí.

(té pànic als rapaços)

Mikel ha dit...

A mi l'aliga que mes em mola es la del estadi del Benfica.