dimarts, 11 de novembre de 2008

Mediocritat al poder (literalment parlant)


Els dilluns al vespre acostumo a passar-me una estoneta per Can 33 per veure de que xerren a l’Àgora. La majoria de vegades el camí continua cap a Can Telainco per veure un capítol desordenat (o dos) + milions d’anuncis de CSI. A vegades però la cosa pinta prou interessant i em quedo al 33 (amb la certesa de que el capítol de CSI que m’estic perdent tornarà a ser programat en breus setmanes, el tema sèries i televisió es mereix un post apart).

Ahir el tema de debat era una reflexió sobre la primera meitat de la legislatura del govern d’entesa (alies Tripa 2.0), pintava mínimament interessant … fins que vaig veure la composició de la taula: un representant de cada un dels 6 grups del parlament (grup mixt inclòs). Prfff… una de les taules més mediocres que a tingut l’Àgora en moltes setmanes. Acostumat com ens té en Xavi Coral a sociòlegs, economistes, empresaris, escriptors, filòsofs i altres ments pensants, engegar el programa amb el caretos dels 6 pàjarus d’ahir va ser un cop de puny a la intel•ligència de qualsevol ciutadà.

L’èxode televisiu cap a les aventures d’Horatio va ser inevitable després de 10 minuts d’arguments del nivell dels que fan servir els nens de 8 anys per discutir a l’hora del pati:
- Pos el meu pare cobra més que el teu, elis, elis
- Pos jo no t’estic per que em vas dir que series de la meva banda i ara t’has fet amic d’en Pere
- Pos tu ho fas tot malament i jo sóc la pera llimonera
- Pos todos vosotros sois unos fascistas porque hablais en un idioma que no es el mio.
- Pos… pos… pos …caca-pedo-culo-pis

L’últim que apagui el llum si us plau.

3 comentaris :

Ferran ha dit...

Ostres, ara no sé si el teu resum del programa em fa riure o plorar. Mmmm... ¿una mica de cada?
Un bon mastegot els fotria jo, a uns quants dels "nostres" representants.

Oscar 7m76 ha dit...

Fa temps que, desgraciadament, vaig avorrir la política catalana per culpa dels seus polítics.

Clint ha dit...

I s'ha de reconeixer que el Coral tampoc és que dinamitzi el tema... però és cert que a nivell polític o van el 1 o el 2 de cada partit o malament va!