divendres, 7 de novembre de 2008

Serrallonga 5.1


Veu veure el primer capítol de Serrallonga ahir a TV3? Jo si i haig de dir que em vaig endur varies sorpreses positives.

La història està molt bé, els actors m’agraden (desconeguts als papers protagonistes, mediàtics als secundaris), les localitzacions molt guays i la fotografia superxula (acabo d’utilitzar “guays” i “superxules” a la mateixa frase?).

Però a part de tot això m’agradaria destacar que per fi alguna televisió utilitza tots el recursos tècnics disponibles des de ja fa uns anyets. Recordeu en quin anys us veu comprar el primer Home Cinema? Doncs ahir una televisió en obert d’aquest país va fer una emissió en so Doby Digital 5.1. Sembla que lo del panoràmic (16:9) ja ho tenen bastant assumit a TV3, a veure si ara aquesta experiència sonora es comença a repetir més sovint.

PS: Per fi algú s’ha decidit a fer una producció audiovisual a Catalunya amb els recursos suficients per que quedi bé.

5 comentaris :

Ferran ha dit...

Vaig veure'n la promo al web de TV3 i m'agradarà veure-la. Espero que la pengin al 3alacarta!

Només com a apunt, la tele pública d'aquí dalt emet algunes pel·lis en Dolby Surround. Llàstima que amb la meva cutre tele no em serveix de res :-)

Oscar 7m76 ha dit...

Dani: tot el que envolta la peli superguay i supermolón, però la peli en si una merda pinchada de un palo. Més lenta que una peli del Berlanga.

Dani R. ha dit...

Oscar, estas passant per una fase fosca de la teva vida? No t'agrada res ultimament!

ANIMUSSSSSSS!!!

Puji ha dit...

Vaig veure'n una estona, però Medium és medium.

I com que segur que la repetiran mil cops, ja la veuré.

Charlie Hi-Hat ha dit...

Doncs a mi em fa una gràcia que emetin en 16:9...

Una tele del 2001 i no puc ni veure bé TV3.