dilluns, 17 de novembre de 2008

Una rossa molt interessant

Pensant en què escriure avui em venien tot de temes recurrents:
  • El G20 pretenent refundar una cosa que no s’ha fundat mai, aquesta és una de les virtuts del capitalisme, que no és un sistema que neixi de l’Estat.
  • L’enèsim incompliment de l’administració Zapatero, avui compleix el termini Saura-De La Vega per pactar el finançament.
  • Els plans B per reaccionar davant la decisió d’un tribunal que vol dictar sentència sobre una llei que ja han aprovat el Parlament de Catalunya, el poble de Catalunya, el Congrés i el Senat espanyols.
  • La detenció de l’enèsim dirigent en cap d’ETA. Lo d’aquesta gent comença a ser una mica asimptòtic, cada vegada més a prop del límit però sense arribar-hi mai.
  • L’apisonadora blaugrana i la cafetera merengue.
Però tot plegat està bastant vist i fa bastant de pal de donar-hi més voltes així que us faré dentetes presentant-vos una nova amiga que he fet fa una setmana:
Epiphone Standard Plus (Trans Amber)


Si! A la meva edat per fi tinc la meva pròpia guitarra elèctrica ... i com sona redéu!

4 comentaris :

silperse www.catalanet.cat ha dit...

No està gens malament aquesta rossa!!! Jejej...FELICITATS!!!!

Puji ha dit...

Mmmmmmmm.... fina, de coll ample, i com es deixa tocar!

Clint ha dit...

i jo que em pensava per el títol que havies provat la Damm inèdit! jajaja

Maca, molt maca!

Ferran ha dit...

Mira que en sé poc, jo, de guitarres... però molt, moltíssim millor aquesta rossa que els "temes recorrents"!