dimarts, 9 de desembre de 2008

Mori el bourbon


Si es que jo sóc més de "maltes" que de bourbon. No sé, el bourbon sempre m’ha senat una mica pesat, no acabo de digerir-lo. Encara que tothom digui que és molt humà i “campechano” a mi sempre m’ha semblat que estava sobrevalorat. En el fons no és més que un whisky més però per culpa d’una tradició mal entesa l’hem col•locat en un pedestal que no es mereix.

A qui li agradi el bourbon doncs perfecte, per a ell, però jo passo. I que no intentin fer-me combregar amb rodes de molí: El bourbon no serà mai el meu whisky.

Dit això, entenc que si ets treballador d’una destil•leria americana i vas pels puestos dient “mori el bourbon”, doncs és normal que la gent es quedi una mica descol•locada. No es com per posar-te a la presó, però clar despistes a més d’un.

3 comentaris :

Ferran ha dit...

La reacció al "mori el Borbó" és -algú se sorprèn?- desproporcionada per part de la caverna, però els d'ERC semblen estúpids: encara no han après que si no som més astuts que "els altres", que són més i tenen més força, se'ns menjaran amb patates.

Clint ha dit...

el problema és quan la feina dins la destil.leria és de tastador...s'ha de vigilar el que es diu enmig de l'eufòria...

Anònim ha dit...

EL PROBLEMA,SON LAS ESPANYES,AMICS.
PERO LO DEL TRIBUNAL CORRUPTA,AIXO SI QUE POT SER GREU. JUGANT AMB BCN.......