dimarts, 20 de gener de 2009

Premis Gaudí de l’Acadèmia del Cinema Català

Ahir vaig veure la gala dels premis Gaudí del cinema Català i em va agradar. Alguns dels gags de la Clara Segura no van ser massa brillants i alguna actuació musical va ser una mica surrealista però en global em va agradar.

I em va agradar com a concepte i com a gala d’entrega de premis en si mateixa.
Com a concepte per que cerc que l’Acadèmia ha aconseguit posar en marxa uns premis que honoren la feina de molts professional d’aquest país i com a gala per que va ser àgil i vistosa. Llarga vida a l’Acadèmia del Cinema Català i que els premis Gaudí ajudin a pujar el nivell de la producció cinematogràfica d’aquest país i sobre tot a normalitzar el cinema català.

Per cert, el premi en si (l’estatueta) em sembla el trofeu més maco que he vist mai.

2 comentaris :

Miki ha dit...

El comentari del guanyador del Cant dels Ocells, encara que realista una mica bestia quant li pregunten eh!
El premi bonic...

Babunski ha dit...

El que jo no entenc què collons fan uns premis de cine dient-se Gaudí i uns altres dient-se Goya. No hauria estat millor que els deixessin per l'arquitectura i la pintura?