dimarts, 28 d’abril de 2009

Sí, sóc trekkie, què passa!

El proper 8 de maig arriba als cinemes l'esperada XI entrega cinematogràfica de la franquícia Star Trek. Un servidor ja s'ha vist tot els tràilers, s'ha llegit tot els articles que ha trobat i ja frisa per poder veure la nova entrega en pantalla gran. Durant tot aquest temps d'espera he anat comentant la jugada amb amics, companys de feina i coneguts, però NO HE TROBAT NINGÚ (excepte l'amic Charlie) que l'interessi mínimament el tema. Per l'amor de Déu!! On estan el trekkies catalans?!

Vinga anumeu-vos, quin és el vostre capità preferit: Jonathan Archer, James T. Kirk, Jean-Luc Picard, Benjamin Cisko o la Kathryn Janeway?

6 comentaris :

silperse www.catalanet.cat ha dit...

Home, jo no sóc "SOCI" de trekkie, però sóc SIMPATITZANT...ejje.. La veritat és que la Peli fa molt bona pinta, més que res perquè està feta pel J.J.Abrahams i en Zachary Quinto (Sylar) que segur que és el que més destaca.

Si haig de triar...Jean Luc Picard...perquè és el què m'ha tocat més d'aprop...

Charlie Hi-Hat ha dit...

Hola, em dic Charlie i sóc l'altre Trekkie.

Oscar 7m76 ha dit...

Joder! Sou pitjors que "Alcohólicos Anónimos".

Em jugo un ou que l'Inieste també és friki (perdó, trekkie) com vosaltres.

stratosergio ha dit...

Pues no pasa nada por ser trekkie: errar es de humanos...

Tenéis mi apoyo moral.

Gerard Agudo ha dit...

Oscar l'iniesta és trekki o un personatge d'Star Trek amb aquesta cara pàlid ja ja ja ... si sou frikis... però no tant com uns que vaig veure divendres passat en un reportatge de la 2 de las Vegas on es casaven en la sala de comandament de l'enterprise disfressats i amb les orelles punxagudes...ahhh!!!!

Puji ha dit...

Ho sento, però això del capitan spock mai m'ha llamat...