dijous, 7 de maig de 2009

El que passa quan no tens Canal+ (i juga el Barça)


A casa no tenim Canal+ i la logística dels dimecres no va permetre anar a cals pares o els sogres o al bar, així que vam optar per mètodes alternatius per seguir la semifinal de la Champinyons. Mentre sopàvem, la ràdio tradicional (l'FM de tota la vida), però després de sopar com que volia mirar el correu i faceboquejar una mica em vaig posar RAC1 per internet i vaig conseguir conectar amb una transmissió de canal+ pirata d'una web rusa.

La cosa no pintaba gaire bé, el Chelsea apretava, ens expulsen Abidal, no creem oportunitats clares i el minuts passaven. En un moment donat mentre en Pou i els seus tot just anunciaven que el temps afegit seria de 3 minuts ens va semblar sentir un petard. "Ostia! Ha estat un petard?" "Vols dir?" Pum! Un altre! (és que al meu barri som molt culés). "Si, si, fijo que són petards".

En Pou encara "vivia" al minut 91 i no passava res i al plus pirata encara no havien anunciat el temps afegit. Ràpidament obro el navegador i tiro de diaris online: 1-1 Iniesta min 93. No pot ser!!! Parem l'orella i comencem a sentir en Pou narrant una jugada molt estranya entre Eto'o i Messi que acaba amb un xut del PUTO GUSILUZ!! Uaaalaaaa!!! Ràpidament minimitzo la pàgina de RAC1 i torno a la web rusa on encara estan al minut 92... va home va! Si no ho veig amb els meus propis ulls no m'ho creuré (encara que en Pou i els seus ja desvarien sense control). La pilota li arriba a Eto'o (intueixo que és ell perque està pixelat a tope), Messi, Iniesta i golarrrrrroooooo!!

Després de viure el gol per quarta vegada (petards, diaris online, radio online, tv online) comencem a creure que tots els camins porten a ROMA. Aquest resultat demostra dues coses: que el futbol a vegades és just i que el so (petards) és 4 minuts més ràpid que la imatge (C+ pirata).

Tema apart: La Final Perfecta


Des de qualsevol perspectiva el MUFC-FCB és la final perfecta (inclús la UEFA ho tenia clar):
El vigent campió contra l'aspirant revelació
SIR Alex Ferguson contra CSJ* Guardiola
L'expert contra el debutant
El futbol de tota la vida contra el nou futbol
Premier League contra LFP (les dues millors lligues europees?)

I l'escenari perfecte, Roma: el breçol del Circ (en el sentit ampli de la paraula)

*CSG = Creu de Sant Jordi per en Pep demà mateix, Montillaaa!!

9 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Molt maco el post, sí senyor.

Oscar 7m76 ha dit...

1) Ahir el futbol NO va ser just.

2) Intueixo que no has vist cap partit del United, perquè això del "vell futbol" fa anys que la Premier no s'estila.

3) Felicitats.

silperse www.catalanet.cat ha dit...

Jejeje....jo vaig estar intentan veure'l per una TV de Taiwan 20min, però no va funcionar, però el fet de sentir-lo per la ràdio amb els Holligans de RAC1, va ser brutal,... al minut 90 amb les mans al cap i resant perquè no s'acabés el partit, i de cop i volta LO PUTO GUSILUZ!!! LO PUTO GUSILUZ!!! L'èpica dels CAMPIONS!!! Bakero-Silvigno-Iniesta!! Jo crec que és la tercera!!! ;) I em sap greu, però el futbol SÍ QUE VA SER JUST. MOLT JUST. Cap equip s'ho mereixia més que el Barça!

Dani R. ha dit...

Oscar, ahir el partit va ser un atracament al Chelsea, cert. Però a vegades cal ser injust una estona per aplicar una justicia més global.

Gerard Agudo ha dit...

El company de feina el va veure només amb 10m segons de decalatge en una televisió mexicana.

Avui a la Ràdio ha dit que el circ romà eren on cito textualment:

Los LEO-nes se comieron a los CRISTIANO-s.

Ferran ha dit...

Em va passar una cosa semblant: l'estava veient per internet/satèl·lit (www.zattoo.com), i dos minuts abans del gol vaig decidir que no pagava la pena autoflagelar-se amb les imatges del Chelsea celebrant el passi a la final. Vaig apagar. Poc després, la sorpresa: gol d'Iniesta i el Barça a la final!

Com diuen els espanyols: "bien está lo que bien acaba" :-)

Babunski ha dit...

Com vas viure els 4 penalts no assenyalats?

Dani R. ha dit...

Babunski, em saltaven les llàgrimes. Per una vegada els deu$ del futbol estaven de part nostra. ;-)

Toni Jover ha dit...

a mi em va passar exactament el mateix, i també per RAC1 (lo puto crack)... surrealista!