dimarts, 30 de juny de 2009

Poti poti


Maresmencs, ja podeu agafar els vostres aparells de televisió analògics i fotre'ls a marC (deformació maresmenca de la paraula mar). Avui tenim "apagon" analogic. Per cer, parlant d'apagades. Ahir vam estar funcionan a casa meva i a tota l'illa de cases veïnes amb un grup electrògen industrial com els que es van veure per la tele durant l'apagada de Barcelona. Un transformador va entrar en combustió espontania al matí, així que a casa meva aquest dies estem d'apagons variats.

Madoff ja està engarjolat. En un temps rècord l'enèsim estafador piramidal (esquema de Ponzi) de la història ha estat detingut, investigat, jutjat i empresonat. Que deuen estar pensant els afectats pels casos Gescartera o Forum Filatélico?

Quan vaig sentir la notícia del crim de Santaló vaig pensar que mai sabríem que caram havia passat. Quan ahir vaig sentir la notícia de que les Mossos havien detingut als presumptes organitzadors i executors em vaig dur una grata sorpresa. No que da altra cosa que felicitar a la policia per resoldre un cas que pintava xungo, xungo. Diuen que tot va començar amb una empremta que l'assassí va deixar sobre el capó d'un taxi al fugir?

4 comentaris :

Oscar ha dit...

A Planoles (Ripollès) també apaguen i, curiosament i en contra del que jo m'imaginava, la TDT es veu de puta mare!

Madoff crack! Enlloc de fotre'l a la presó li haurien de fotre un monument a la zona cero.

Ferran ha dit...

Exemplar pena la de Madoff. Que serveixi per prevenir possibles eventuals estafadors, desgraciats com Madoff que han deixat milers de persones (gairebé) en la indigència. Que sàpiga perdonar-se a sí mateix, durant els anys que li quedin de vida a la presó.

Babunski ha dit...

Jo no sé com estareu per Catalunya, però a Lleida la TDT es veu fatal. De fet jo encara la miro analògicament.

Dani R. ha dit...

A Catalunya no ho sé, però al meu barri es veu molt bé.