divendres, 17 de juliol de 2009

Tema "sanjat"

© CCRTV Interactiva, S.A | Televisió de Catalunya, S.A

Molt bé, molt bé... Catalunya i el Barça han deixat els dos temes més importants de l'estiu tancats (amb més o menys èxit) just el dia que agafo vacances. Puc marxar tranquil.

La Generalitat (que no Catalunya) té un nou finançament i el Barça ha fet els fitxatges previstos.

El primer tema és un dels exercicis d'enginyeria política més elaborats que em vist en els últims temps. Els presidents autonòmics poden assegurar als seus parroquians que surten (tots) guanyant, en ZP pot assegurara que no dóna privilegis a ningú (ningú vol dir Catalunya) i els principals partits opositors ("Pépe" i CiU) han quedat descolocats i amb el peu canviat.

En el segon tema, veient com s'havien posat les coses no està mal com ha acabat. Em fitxat un davanter bo (car, però bo), em despatxat a un davanter que el mister no volia i que l'any que bé marxava gràtis a un preu raonable (tirant a baix) i em colocat la toia del Hleb. De pas hem deixat amb un pas de nas als mafiosos del Depor i València.

El que dèiem, Catalunya i el Barça estan salvats, ja puc marxar de vacances.

Salut!!

3 comentaris :

Charlie Hi-Hat ha dit...

Bones vacances!! (estarem a 25km)

Anònim ha dit...

bones vacances tinguis doncs...
encara que el tema del barça, el veig tan important per catalunya com que li treguin una bandera blava a qualsevol platja catalana...

jo seguiré veient amb expectació com acaba el tema Ricki Rubio, i si el Tau presenta d'un cop el contracte de'n Ribas....

Edu Casabella ha dit...

bones vacances doncs ...